// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر نمرات بازی Prey

سازندگان بازی Prey اخیرا تریلری منتشر کرده‌اند که نمرات آن را به نمایش‌ می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو آرکین (Arkane) و کمپانی بتسدا (Bethesda) پس از عرضه بازی Prey تریلر جدیدی از این بازی منتشر کردند که نمرات آن را به همراه نظر مثبت منتقدان به تصویر می‌کشد.

همانند تمامی تریلر‌های مشابه، این ویدیو نمایی از گیم‌پلی بازی را به همراه صحنه‌های سینمایی در کنار نمرات مثبت این بازی، نشان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید چکیده‌ای از داستان بازی Prey را از زبان سازندگان مطالعه کنید:

شخصیت بازی در ایستگاه فضایی Talos I‌ بیدار و متوجه می‌شود که از او به عنوان موشی آزمایشگاهی برای تغییر سرنوشت بشریت استفاده شده است؛ اما برنامه طبق انتظارات پیش نمی‌رود و اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد. ایستگاه فضایی Talos I در معرض حملات موجودات فضایی قرار گرفته است و وظیفه شما این است که تهدیدات Typhon را که قرار است بشریت را از بین ببرد، نابود کنید. شما باید در نقش مورگان یو و آخرین امید بشریت، دشمنان خود را نابود کنید و با استفاده از قابلیت‌های ویژه‌ ذهنی خود، دنیا را از تهدیدات فضایی‌ها خالی کنید.

همچنین امتیاز ویژه‌ای برای کاربرانی که تمایل دارند این بازی را بخرند، در نظر گرفته شده است؛ به طوری که کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان می‌توانند نسخه دموی این بازی را به صورت رایگان دانلود کنند و یک ساعت آغازین آن را امتحان کنند تا در صورتی که نظرشان را جلب کند، بعدا آن را خریداری کنند.

بازی Prey هم‌اکنون با قیمت ۵۹.۹۹ دلار برای کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است. شما از اینجا می‌توانید نمرات بازی را از دید وب‌سایت‌های معتبر، در زومجی مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را دانلود کنید و نمرات بازی Prey را مشاهده کنید.

| |

اگر این بازی را تجربه کرده‌اید نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده