نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

بازی موبایل Empire TV Tycoon برای اندروید منتشر شد

بازی موبایل Empire TV Tycoon سه هفته پس از انتشار بر روی سیستم عامل iOS، برای اندروید منتشر شد.

بازی آیفون و اندروید Empire TV Tycoon ساخته‌ی استودیو Kalypso Media که از سه هفته قبل برای پلتفرم iOS در دسترس است، برای اندروید منتشر شد. ویژگی های دو نسخه از بازی هیچ‌گونه تفاوتی با هم ندارند و شما همواره وظیفه دارید شبکه تلوزیونی خود را اداره کنید. کنترل و گیم‌پلی بازی Empire TV Tycoon آنقدرها هم که به‌نظر می‌آید ساده نیست. به گونه‌ای که شما باید مخاطبان خود را گسترش دهید، تبلیغات تلوزیونی مناسب با شبکه را انتخاب کرده و بهترین کارمندان را استخدام کنید.

این کار در نوع خود ارزشمند است به‌خصوص اگر یک تجارت مشروع و قانونی دست و پا کنید، البته کارهای غیرقانونی نیز اگر از قانون واهمه‌ای ندارید همیشه به عنوان یک گزینه در دسترس است. در نهایت شما به تبلیغ‌کنندگانی که دست‌مزد شما را پرداخت می‌کنند پاسخگو خواهید بود. آنها درخواست‌هایی از شبکه شما که ممکن است خوشایند و در برخی موارد ناخوشایند باشند، خواهند داشت و مدیریت کردن این درخواست‌ها کلید موفقیت است.

در حال حاضر شما می‌توانید بازی Empire TV Tycoon را از طریق فروشگاه گوگل‌پلی برای پلتفرم اندروید دانلود کنید. استودیو Kalypso Media برای بهترین تجربه از بازی، تبلت با حداقل ورژن سیستم‌عامل ۴.۲.۱  و یک گیگابایت رم را پیشنهاد می‌دهد.

دانلود بازی Empire TV Tycoon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده