نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

کمپانی Take-Two: تاریخ انتشار Red Dead Redemption 2 بر موفقیت آن تاثیری ندارد

بر اساس اعلام مدیرعامل کمپانی تیک-تو، زمان انتشار بازی Red Dead Redemption 2 در موفقیت آن بی‌تاثیر خواهد بود.

با اینکه فصل تعطیلات معمولا زمان مناسبی برای انتشار بازی‌ها محسوب می‌شود، ولی تاریخ نشان داده است که انتشار بازی‌ها و کنسول‌ها در این فصل لزوما به موفقیت آنها نمی‌انجامد و بر این اساس به نظر می‌رسد که کمپانی تیک-تو نیز چنین نظری در خصوص انتشار بازی Red Dead Redemption 2 دارد.

در جدیدترین اخبار بازی، استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی تیک-تو، در خلال کنفرانس مالی شرکت اعلام کرد که زمان انتشار بازی Red Dead Redemption 2 بر موفقیت این اثر بی‌تاثیر خواهد بود.

زلنیک در خصوص تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 گفت:

فکر نمی‌کنم که برای این بازی تاریخ انتشار اهمیتی داشته باشد.

زلنیک توضیح داد که با وجود عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ (۱۸ مه)، این بازی به یک اثر موفق برای تیک-تو تبدیل شده است. زلنیک در این راستا گفت:

بازی Red Dead Redemption در ماه مه عرضه شد و موفقیت فوق‌العاده‌ای را کسب کرد. افراد در طول سال به دنبال استفاده از سرگرمی‌های مختلف هستند و در فصل تابستان از این کار دست نخواهند کشید. ما باور داریم که اگر یک تجربه‌ی فوق‌العاده را در اختیار کاربران قرار دهید، آنها به تجربه‌ی آن علاقه نشان می‌دهند و جذب محصول می‌شوند.

دیروز کمپانی راک‌استار گیمز اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption 2 که پیش از این قرار بود در پاییز ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود، تا بهار ۲۰۱۸ تاخیر خورده است. تاخیر در عرضه‌ی بازی‌های راک استار اتفاق جدیدی نیست و پیش از این هم شاهد تاخیر بازی‌های Red Dead Redemption و Grand Theft Auto V از این کمپانی بودیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده