نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

بازی Zombie Gunship Survival برای اندروید و iOS منتشر شد

بازی موبایل Zombie Gunship Survival شما را به نبرد با زامبی‌ها می‌برد. این بازی به صورت رایگان برای اندروید و iOS در دسترس است.

 بازی اندروید و آیفون Zombie Gunship Survival برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شد. بازی Zombie Gunship Survival شما را در نمای برفکی خاکستری اول شخص و کنترل یک هواپیمای جنگنده AC-130 برای کمک به نیروهای انسان‌ در مقابل حجمه انبوه زامبی‌ها قرار می‌دهد. ترکیبی از حملات هوا به زمین مانند ماشین‌گان ۷.۶۲ میلی‌متر همراه با نیروهای زمینی آر‌پی‌جی زن و سلاحهای تهاجمی سبک تر، Zombie Gunship Survival استراتژی لازم جهت مقابله و دفاع در مقابل زامبی‌های بی‌رحم را به شما می‌دهد.

خارج از مبارزات، شما توانایی ارتقا، گسترش پایگاه و به‌دست آوردن سلاح‌های جدید برای سربازان و هواپیمای جنگنده خود برای مقابله بهتر با زامبی‌ها را خواهید داشت. پایگاه ارتقا یافته ضریب امنیت را برای بازماندگان و ساختمان‌های مفید دیگر مانند آشیانه ‌هواپیما دو برابر می‌کند.

بازی Zombie Gunship Survival هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های اپل‌استور و گوگل‌پلی برای دانلود در دسترس است. همچنین بازی به شبکه اینترنت برای اجرا نیازمند است.

دانلود بازی Zombie Gunship Survival


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده