// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

جزئیات بروزرسانی جدید بازی Titanfall 2 منتشر شد

استودیو Respawn جزئیات بروزرسانی تازه بازی Titanfall 2 را که شامل تایتان و نقشه جدید می‌شود، منتشر کرد.

بنا به اخبار بازی، به‌زودی بروزرسانی تازه‌ای برای بازی Titanfall 2 منتشر خواهد شد که در کنار نقشه‌ای جدید، تایتان جدیدی را به همراه آیتم‌های شخصی‌سازی به آن اضافه می‌کند.

به نقل از استودیو ریسپاون (Respawn)، تایتان جدید Monarch نام دارد و از آن به عنوان «کلاس ونگارد با برد متوسط» یاد شده است. ویژگی‌ Upgrade Core این تایتان به کاربران اجازه می‌دهد که میزان مقاومت او را ارتقا دهند.

جزئیات ارتقا‌ این تایتان هنوز مشخص نشده است؛ اما سازندگان گفته‌اند که بازیکنان می‌توانند با کسب کردن انرژی از تایتان‌های دشمن یا هم‌تیمی، زره خود را تقویت کنند. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که تریلری جدیدی از این تایتان به‌زودی منتشر خواهد شد. عکس Monarch را می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید.

همان‌طور که در بالا اشاره شد با این بروزرسانی نقشه جدیدی هم با نام Relic به تایتانفال 2 اضافه می‌شود. این نقشه محدوده‌ای پیرامون Odyssey سرنگون‌شده (برگرفته از بخش کمپین بازی) را شامل می‌شود. در انتهای مطلب می‌توانید عکس نقشه جدید را در کنار تایتان Monarch مشاهده کنید.

استودیو ریسپاون در مورد نقشه جدید نوشته است:

این نقشه با تمرکز روی خطوط مقدم ساخته شده است. در نتیجه، گیم‌پلی آن شامل حمله کردن، کنترل کردن هسته مرکزی و شرکت در درگیری‌های میان نقاط مرتفع سفینه با موقعیت‌های دفاعی درون شهر می‌شود.

این محتوا قرار است تغییراتی در نقشه کنونی این بازی یعنی Crashsite به عمل آورد و بهبود‌هایی را در بخش «برخورد‌های مختلف» این نقشه اعمال کند. در کنار رفع باگ‌ها، خطوط زیپ‌ جدیدی به همراه دیوار‌هایی برای دویدن، به این نقشه اضافه شده است که نقطه عطفی برای Pilotها خواهد بود.

آخرین تغییری که این بروزرسانی به طور رایگان روی این بازی اعمال خواهد کرد، محتوای Now You See Me است که در بخش قابلیت‌های تاکتیکی Cloak حضور خواهد داشت.

محتویاتی پولی هم در این بروزرسانی معرفی شده که شامل Prime Titan‌های جدید برای Ronin و Tone، آیتم‌هایی نظیر پوسته‌های هنری جدید برای تایتان‌ها (Nose art)، پوشش استتار‌ و آرم‌های جدید (Callsign) می‌شود. این موارد به فروشگاه بازی اضافه می‌شود تا کاربران بتوانند آنها را خریداری کنند.

تمامی این محتویات در تاریخ ۹ خردادماه (۳۰ مه) در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین در همان روز حالت Titan Brawl به بخش Featured Mode باز خواهد گشت و تا مدت زمان کوتاهی در تمامی حالت‌های این بازی دوبرابر XP برای کاربران در نظر گرفته خواهد شد. ضمنا قرار است بعد از این آپدیت، محتوای گسترد‌ه‌ای برای بازی منتشر شود که به‌زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

titanfall 2


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده