نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار پوستر متحرک فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO اخیرا پوستر متحرکی از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر کرده است.

از زمان اعلام تاریخ پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones، شبکه HBO تبلیغات فصل جدید این سریال را روز به روز بیشتر داغ می‌کند. در جدیدترین آن، این شبکه اخیرا پوستر متحرک جدیدی از فصل هفتم این سریال منتشر کرده است. تمرکز این پوستر روی شخصیت شرور و منفی نایت کینگ، رهبر وایت واکرها است که به نظر می‌رسد این شخصیت حضور پررنگ‌تر و مهم‌تری در فصل هفتم سریال Game of Thrones خواهد داشت. در این پوستر تنها سمت راست و چشم سمت راست او دیده می‌شود و بخش دیگر صورت او نشان داده نمی‌شود. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، بازیگران سریال Game of Thrones نیز در مورد فصل هفتم این سریال مصاحبه‌ای را با وب‌سایت اینترتینمت ویکلی انجام داده‌اند. نیکولای کاستر-والدو، بازیگر نقش جیمی لنیستر گفت:

من احساس می‌کنم که در یک جریان بسیار متفاوتی نسبت به چیزی که در گذشته آن را تجربه کرده‌ام، حضور دارم و همه چیز سریع‌تر از آن چیزی که من تصورش را می‌کردم اتفاق افتاده است. بسیاری از مسائل که در طول یک فصل سریال رخ می‌داد، اکنون در یک قسمت اتفاق می‌افتد.

کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو، صحبت‌های مشابه‌ی را انجام داد. او گفت:

این فصل سریال واقعا متفاوت‌تر از هر فصل دیگری است چرا که به اواخر سریال نزدیک شده‌ایم و بسیاری از مسائل و اتفاقات خیلی سریع‌تر از فصل‌های گذشته سریال Game of Thrones اتفاق می‌افتد به طوری که همه بازیگران این تفاوت‌ها را تجربه می‌کنند و روی آن‌ها تاثیر دارد. این بسیار هیجان انگیز است.

Game of Thrones

دیوید بنیاف، یکی از دو سازنده سریال Game of Thrones، گفت که دلیل کوتاه‌تر شدن دو فصل پایانی این سریال؛ این موضوع نیست، اما به سادگی وضعیت جهانی که سریال در آن جریان دارد، نشان می‌دهد. او گفت:

ما برای یک مدت بسیار طولانی است که گفته‌ایم جنگ بزرگی در آستانه وقوع است و خب این جنگ در واقع از اینجا آغاز خواهد شد. بنابراین ما واقعا تلاش کردیم تا راهی بسیار مناسب برای داستان سرایی بدون اینکه احساس شود ما داریم عجله می‌کنیم تا داستان تمام شود، پیدا کنیم. شما هنوز هم می‌خواهید که به شخصیت‌های این سریال بیشتر پرداخته شود و تقریبا تمام شخصیت‌هایی که در سریال حضور دارد، مهم‌ترین نقش خود را در سریال ایفا خواهند کرد. حتی آن‌هایی که نقش نسبتا کوچکی در سریال داشته‌اند، اکنون به شخصیت‌های مهم و تاثیر گذاری تبدیل شده‌اند.

ماه فروردین امسال، شبکه HBO اولین تریلر رسمی فیلم هفتم سریال Game Of Thrones را منتشر کرد. همچنین اخیرا تصاویر جدیدی از فصل هفتم این سریال منتشر کرده است. در این تصاویر، شاهد تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل هفتم این سریال هستیم و همچنین در تصویری دیگر دنریس تارگرین را سوار بر دروگون مشاهده می‌کنیم. اسفند گذشته، شبکه HBO با انتشار تیزر تریلری کوتاه تاریخ انتشار فصل هفتم این سریال را نیز رسما اعلام کرد. طبق گفته این شبکه، پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده