// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

گزارش مالی Take-Two Interactive در سال مالی ۲۰۱۷ منتشر شد

کمپانی تیک‌-‌تو اینتر‌اکتیو گزارش مالی خود در سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر کرد.

در اختیار داشتن مالکیت کمپانی‌های راک‌استار گیمز و تو‌کی گیمز و عرضه مجموعه‌ بازی‌های مشهوری از جمله سری Grand Theft Auto، مجموعه Civilization، بازی‌های NBA 2K، سری BioShock و مجموعه Borderlands باعث شده است که کمپانی چند‌ملیتی تیک‌-‌تو اینتر‌اکتیو لقب سومین کمپانی بزرگ صنعت بازی‌های ویدیویی را به‌دست آورد. حال طبق جدید‌ترین گزارش فروش، این کمپانی گزارش مالی خود در سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر کرده است.

در گزارش مالی کمپانی Take-Two Interactive اعلام شده است که در‌آمد خالص این کمپانی نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته و به مبلغ ۱.۷۸ میلیارد دلار رسیده است. همچنین در‌آمد حاصل از فروش دیجیتالی نیز که با رشد ۳۲ درصدی رو‌به‌رو شده، مبلغ ۹۲۱.۷ میلیون دلار گزارش شده است. در سال مالی ۲۰۱۷ پرداختی‌های مستمر مشتریان به بالا‌ترین حد خود رسیده و ۵۰ درصد از در‌آمد حاصل از فروش دیجیتالی و ۲۶ در‌صد از در‌آمد خالص کمپانی تیک-‌تو اینتر‌اکتیو را به خود اختصاص داده است.

در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ کمپانی تیک‌-‌تو اینتر‌اکتیو توانسته است مبلغ ۵۷۱.۶ میلیون دلار در‌آمد خالص داشته باشد که این رقم نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این به‌واسطه رشد ۴۳ درصدی در‌آمد حاصل از فروش دیجیتالی، این کمپانی موفق به کسب ۲۷۸.۷ میلیون دلار در بخش مذکور شده است. در رابطه با پرداختی‌های مستمر مشتریان، در سه‌ماهه آخر سال گذشته میلادی ۵۰ درصد از در‌آمد حاصل از فروش دیجیتالی و ۲۴ درصد از در‌آمد خالص کمپانی تیک‌-‌تو اینتر‌اکتیو مربوط به بخش مذکور است.

پیش از این، کمپانی مذکور اعلام کرده بود که پنجمین بازی از سری Grand Theft Auto با نام بازی Grand Theft Auto V بیش از ۸۰ میلیون نسخه فروش داشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده