نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اولین شخصیت زن بخش چندنفره بازی Battlefield 1 معرفی شد

الکترونیک آرتز از اولین شخصیت زن بازی Battlefield 1 در بخش چندنفره، به عنوان بخشی از بسته الحاقی جدید بازی رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز، ناشر بازی Battlefield 1 از اولین سرباز زن این بازی در بخش چندنفره رونمایی کرده و قرار است از طریق بسته الحاقی In The Name of the Tsar این شخصیت به بازی افزوده شود.

دن مایتر، مدیر انجمن جهانی Battlefield، اخیرا این خبر را به همراه اولین تصویر از این مبارز زن منتشر کرده است. این شخصیت نام مشخصی ندارد و عضوی از گردان مرگ یکم زنان ارتش روسیه است.

تاسیس این گردان که در دنیای واقعی هم وجود داشته و تمامی اعضای آن را زنان تشکیل داده بودند به سال ۱۹۱۷ باز می‌گردد و یکی از گردان‌های این چنینی محسوب می‌شود که روسیه در نبردهایش از آن‌ها بهره برده است. در ادامه تصویر این شخصیت را مشاهده می‌کنیم:

بازی Battlefield 1

مایتر توضیحات زیر را در مورد وی ارایه داد:

او یک سرباز زن از خطوط مرگبار جنگ جهانی اول است، گردان مرگ یکم زنان ارتش روسیه که از طریق کلاس Scout روسیه در دسترس خواهد بود.

رونمایی از این شخصیت به معنای تغییر جبهه استودیو DICE است، چرا که وبسایت PCGamesN قبلا گزارش داده بود که استودیو قصد افزودن شخصیت‌های زن به بخش چندنفره بازی را ندارد. البته طبق گفته یکی از اعضای سابق DICE، به نظر می‌رسد در طراحی اولیه استودیو، شخصیت‌های زن در بخش چندنفره وجود داشته‌اند. با این حال DICE در این رابطه تجدید نظر کرده و گفته بود که چون مخاطب عمده بازی را مردان تشکیل می‌دهند، درخواست فراوانی برای افزوده شدن شخصیت زن وجود ندارد.

در نهایت به نظر می‌رسد که استودیو DICE به رویکرد اولیه خود بازگشته و قصد دارد زنان را هم راهی نبردهای جنگ جهانی اول کند.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده