// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

جیمز وان تهیه کننده ریبوت فیلم Resident Evil خواهد بود

کارگردان فیلم‌های The Conjuring و Aquaman، تهیه کننده نسخه ریبوت فیلم Resident Evil می‌شود.

به نظر می‌رسد که دو کمپانی کنستانتین فیلم و سونی پیکچرز در تلاش هستند تا هر سریع‌تر ساخت نسخه ریبوت فیلم Resident Evil را آغاز کنند. به گزارش وبسایت ددلاین، چند روز پس از معرفی فیلم، به‌تازگی کمپانی آلمانی کنستانتین با جیمز وان به عنوان تهیه‌کننده ریبوت Resident Evil به توافق رسیده است. جیمز وان کارگردانی فیلم‌هایی نظیر The Conjuring ،Annabelle و Saw را در کارنامه خود دارد.

انتخاب جیمز وان برای تهیه‌کنندگی این فیلم، احتمالا نشان‌دهنده این است که سری جدید بیشتر روی ترسناک بودن فیلم تاکید خواهد داشت تا اکشن‌های پر برخورد و شلوغی که تا به امروز دیده‌ایم. نگارش فیلم‌نامه Resident Evil جدید برعهده گرگ روسو است؛ کسی که در ساخت نسخه ریبوت فیلم Mortal Kombat با جیمز وان همکاری داشته است. در حال حاضر، وان کارگردانی فیلم Aquaman را نیز برعهده دارد.

این کارگردان و تهیه‌کننده مالزیایی فقط برای ساخت یکی از ۶ فیلم جدید Resident Evil به توافق رسیده است. سری اول فیلم‌های Resident Evil که همواره از میلا یوویچ به عنوان نقش اصلی خود با نام آلیس استفاده می‌کرد، اگرچه همیشه هم مورد تحسین بینندگان قرار نمی‌گرفت، اما در مجموع توانست بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی خود به‌دست آورد.

همچنین به نظر می‌رسد که پل اندرسون، نویسنده تمام فیلم‌های سری قبلی Resident Evil، در ساخت نسخه ریبوت این مجموعه نقشی نخواهد داشت.

با توجه به اینکه شرکت کپکام امسال با انتشار بازی Resident Evil 7 تغییرات زیادی در فضای بازی به وجود آورد و محیط آن را بیش از پیش ترسناک کرد، احتمالا فیلم جدید Resident Evil هم دنباله‌روی بازی خواهد بود و جو ترسناکی را برای بیننده‌های خود تداعی خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده