نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۶

تاریخ پخش فصل پنجم سریال Agents of SHIELD اعلام شد

شبکه ABC و مارول سرانجام تاریخ پخش فصل پنجم سریال Agents of SHIELD را تایید و اعلام کردند.

سریال Inhumans (اینهیومنز) جدیدترین سریال مشترک مارول و ABC است که پخش هفتگی آن قرار است از تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (۴ مهر ۱۳۹۶) آغاز شود. پیش از این، پخش فصل جدید سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) از ماه سپتامبر آغاز می‌شد و هفته گذشته شبکه ABC و مارول این سریال را برای فصل پنجم تمدید کردند. همچنین هفته گذشته فصل چهارم سریال Agents of SHIELD به پایان رسید و شاهد یک کلیف‌هنگر بسیار بزرگ بودیم که سوالات زیادی را برای فصل پنجم باقی گذاشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که طرفداران این سریال باید کمی بیشتر برای شروع فصل پنجم این سریال صبر کنند. 

شبکه ABC رسما تایید کرد که پخش فصل پنجم سریال Agents of SHIELD تا پیش از به پایان رسیدن سریال Inhumans آغاز نخواهد شد. فصل اول سریال Inhumans در هشت قسمت تولید شده است و بدین ترتیب فصل پنجم سریال Agents of SHIELD در طی فصل پاییز پخش نخواهد شد. مارک کولپک، از تیم تولید این سریال، در جواب یکی از طرفداران در توییتر گفت که پخش فصل پنجم این سریال از فصل زمستان و ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) آغاز می‌شود. فصل پنجم سریال Agents of SHIELD قرار است در ۲۲ قسمت تولید شود و این ۲۲ قسمت پشت سرهم به روی آنتن خواهند رفت و شاهد هیچ تعطیلی بین قسمت‌های فصل پنجم این سریال نخواهیم بود.

Ghost Rider in Agents of SHIELD season 4

با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل پنجم سریال Agents of SHIELD منتشر نشده است و مشخص نیست که گوست رایدر در فصل پنجم این سریال بازخواهد گشت یا خیر. همچنین ارتباط داشتن فصل پنجم این سریال با سریال Inhumans هنوز تایید یا تکذیب نشده است. هرچند به نظر می‌رسد که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD شاهد حضور گروه S.W.O.R.D. خواهیم بود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جد ویدون و موریسا تانکاروئن است.

گابریل لونا در نقش گوست رایدر (رابی ریز)، کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کواک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، جیسون اومارا در نقش جفری میس، مالوری یانسن در نقش ایدا (مادام هایدرا)، برت دالتون در نقش گرنت وارد، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و جان هانا در نقش هولدن رادکلیف، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل چهارم سریال Agents of SHIELD حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده