// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

نسخه بتای بازی Sudden Strike 4 منتشر شد

کمپانی Kalypso Media با انتشار تریلری جدید، نسخه بتای بازی استراتژی Sudden Strike 4 را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کالیپسو مدیا (Kalypso Media) اعلام کرد کاربرانی که بازی استراتژی همزمان Sudden Strike 4 را پیش‌خرید کرده‌اند، اکنون می‌توانند نسخه بتای آن را دانلود و تجربه کنند. نسخه آزمایشی این بازی تا انتشار رسمی آن یعنی ۲۰ مردادماه (۱۱ آگوست) در دسترس خواهد بود. ضمن اعلام این خبر، سازندگان تریلری جدید از بازی را هم منتشر کردند.

کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند از مزایای ویژه‌ای برخوردار می‌شوند که شامل نقشه مخصوص در بخش چندنفره، موسیقی متن بازی، نسخه دیجیتالی کتابچه هنری و مجموعه سه‌گانه Sudden Strike Trilogy می‌شود. همچنین کاربران امروز می‌توانند با اقدام به پیش‌خرید کردن بازی، از نسخه بتا و موارد یادشده بهره ببرند.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Sudden Strike 4 به گوشتان می‌خورد، اینجا می‌توانید از جزئیات کامل آن باخبر شوید که خلاصه آن به این صورت است:

بازی Sudden Strike 4 که در سبک استراتژی همزمان (Real-Time Strategy) طراحی شده است، کاربران را به دوران جنگ جهانی دوم، این‌بار در سبک استراتژی دعوت می‌کند؛ طوری که کاربران می‌توانند با انتخاب نیرو‌های بریتانیا، آمریکا، آلمان یا شوروی، با تجهیزات نظامی طراحی‌شده از نمونه‌های اصلی به جنگ ملحق شوند. همچنین فرماندهان متفاوتی در این بازی گنجانده شده‌اند که هر کدام از روند بازی و ویژگی‌های متنوعی برخوردار هستند.

بازی Sudden Strike 4 در تاریخ ۲۰ مردادماه از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. ضمنا نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی هم تایید شده که در تاریخ ۲۴ مردادماه (۱۵ آگوست) در دسترس قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Sudden Strike 4 را دانلود و تماشا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی و سبک استراتژی همزمان با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده