نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Gangstar Vegas

Gangstar Vegas یک بازی اندروید و آیفون شبیه به سری GTA است. با زومجی و معرفی بازی همراه باشید.

سری بازی‌های GTA کمپانی راک‌استار گیمز علاوه بر اینکه خودشان آثاری شدیدا سرگرم‌کننده و عالی هستند، تاثیر زیادی هم روی صنعت بازی گذاشته و باعث شده‌اند تا آثار زیادی از آن‌ها الهام بگیرند. کمپانی گیم‌لافت که یکی از مشهور‌ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت بازی‌های موبایل است و بازی‌هایی در ژانر‌های مختلف ساخته است، با سری گنگستر خود سعی کرده تا بازی‌های جهان‌باز GTA مانند را وارد پلتفرم موبایل کند.

Gangstar Vegas پنجمین نسخه از سری گنگستر گیم‌لافت است یک بازی جهان‌باز سه بعدی به حساب می‌آید که در شهر وگاس روایت می‌شود. داستان بازی در مورد شخصیت جسیون ملون است که یک مبارز حرفه‌ای MMA بوده و در یکی از مسابقه‌هایش، از رییس مافیا پول گرفته و توسط وی تهدید می‌شود که باید در راند خاصی شکست بخورد. ولی روند مسابقه به شکل دیگری پیش می‌رود و حریف جیسون، پیش از رسیدن به راند مورد نظر ناک‌اوت می‌شود و پس از آن شخصیت جیسون تحت تعقیب مافیا قرار گرفته و به ورا مونتلو پناه می‌برد.

Gangstar Vegas روندی مانند اکثر بازی‌های جهان‌باز دارد و در آن می‌توانید آزادانه ماموریت‌های مختلفی را انتخاب کرده و انجام دهید یا اینکه آزادانه در شهر گشته و فعالیت‌های جانبی مختلفی را مطابق میل خودتان انجام بدهید. ماموریت‌های بازی تنوع نسبتا خوبی دارند و از دزدی کردن از مناطق مختلف گرفته تا کشتن افرادی خاص و به دست آوردن آیتم‌های مختلف را در بازی شاهد هستیم.

بازی‌های جهان‌باز معمولا نیاز به کلید‌های مختلفی برای کنترل بازی و انجام کار‌ها دارند و کنترل‌های لمسی پتانسیل ایجاد محدودیت در این زمینه را دارند. با اینکه گیملافت سعی کرده تا حد ممکن بازی را از این نظر بهینه کند، اما هنوز هم محدودیت‌هایی در این مورد وجود دارد و مشکلات کلید‌های لمسی مخصوصا در صحنه‌های تیراندازی کاملا خودشان را نشان می‌دهند و هدف گرفتن دشمنان و تغییر زاویه دوربین گاهی واقعا دشوار می‌شود.

بازی موبایل Gangstar Vegas

اما با اینکه کنترل‌های بازی در صحنه‌های تیراندازی کمی آزاردهنده است، قضیه در مورد رانندگی که از قضا بخش مهمی از بازی را هم تشکیل می‌دهد، کاملا متفاوت بوده و رانندگی در بازی واقعا لذت‌بخش است که تجربه گیملافت در ساخت بازی‌های سبک ریسینگ قطعا در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است. همچنین تنوع ماشین‌ها هم در بازی زیاد است و علاوه بر آن می‌توانید از وسایل نقلیه دیگر مثل موتور نیز بهره ببرید و در کل حتی اگر علاقه‌ای به انجام ماموریت‌های بازی نیز نداشته باشید، صرفا رانندگی با وسایل نقلیه مختلف و گردش در شهر نسبتا بزرگ بازی، لذت‌بخش است.

یکی از ویژگی‌های مثبت همیشگی بازی‌های گیملافت، گرافیک عالی است و Gangstar Vegas هم از این قاعده مستثنی نیست. بازی شهر نسبتا بزرگی دارد که طراحی آن به خوبی صورت گرفته است. علاوه بر این طراحی ماشین‌ها، شخصیت‌ها و دیگر آیتم‌های بازی نیز در سطح خوبی است و در کل بازی از حیث ظاهری، جزو آثار خوب موبایل محسوب می‌شود.

بازی موبایل Gangstar Vegas

Gangstar Vegas به صورت رایگان قابل دانلود است و مثل اکثر بازی‌های رایگان، از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. راستش را بخواهید بازی تا حد زیادی هم به این خرید‌ها وابسته است چرا که پول نقش زیادی در بازی ایفا می‌کند و برای به دست آوردن سلاح‌ها، ماشین‌ها و تجهیزات دیگر، نیاز به پول دارید که کسب کردن آن در بازی کار ساده‌ای نیست و بازی به طور غیر مستقیم شما را به پرداخت پول واقعی تشویق می‌کند.

در مجموع اگر به بازی‌های جهان‌باز علاقه دارید و پیش از این هم نسخه‌های موبایل سری GTA را تجربه کرده‌اید، دانلود بازی Gangstar Vegas پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Gangstar Vegas


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده