// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی بازی موبایل Daily Word Puzzles: Superfan

در این مطلب به معرفی بازی موبایل Daily Word Puzzles: Superfan در سبک پازل و اطلاعات عمومی خواهیم پرداخت.

شاید در کنار انبوه بازی‌های آنلاین نظیر بازی Clash of Clans و موارد مشابه آن که این روزها اکثر نگاه‌ها را به خود معطوف کرده‌اند، آثار چندنفره فکری کمتر دیده شوند یا اینکه بهتر است بگوییم هر کسی سراغ چنین بازی‌هایی نمی‌رود. البته در این بین باید حساب جداگانه‌ای برای آثاری مثل بازی Quiz Up و بازی Trivia Crack باز کرد که سلاطین بلامنازع سبک خود هستند. خوشبختانه این روزها در کنار گیمرها، توجه سازندگان هم به این سبک بیشتر شده است و حتی در کشور خودمان هم آثار خوبی در این سبک تولید شده‌اند.

بازی Daily Word Puzzles: Superfan یکی از آثار جدید چندنفره است که به جهت ایجاد تنوع و تفاوت با دیگر بازی‌های این سبک، گیم‌پلی خود را به دو بخش تقسیم کرده است. بخش اولِ گیم‌پلی یک بازی شبیه به حدس لوگو است که بر اساس موضوعات زیادی که در بازی وجود دارد، تصویری به شما داده می‌شود و شما باید با پر کردن تعداد حروف لازم، به سوال موردنظر پاسخ دهید. در این حالت، شما ضمن اینکه باید حواستان به زمان باشد، لازم است که جواب سوال را هم سریع و بی اشتباه وارد کنید که در نوع خود جالب و چالش برانگیز است.

Superfan

یکی از ویژگی‌های این قسمت از بازی که شاید چندان به مذاق شما خوش نیاید، این است که برای باز کردن هر موضوع باید حداقل دو الماس خرج کنید که باعث می‌شود بازیکن نتواند به‌صورت مداوم به بازی ادامه دهد. البته باید اشاره کنم که هر روز سه موضوع رایگان در دسترس بازیکن قرار می‌گیرد.

بخش دوم گیم‌پلی بازی نیز همان بازی‌های رودررو است که به‌صورت سوالات چهارگزینه‌ای و در موضوعات مختلف، شما و طرف مقابل را به چالش می‌کشد. البته این بخش همانند بازی Quiz Up به‌صورت کاملا آنلاین نیست؛ یعنی شما باید پاسخ سوالات را بدهید و منتظر باشید تا طرف مقابل هم پس از آنلاین شدن به سوالات پاسخ دهد. در این بخش هم، زمان نقش اساسی را بازی می‌کند و قطعا کسی که زودتر به سوالات پاسخ دهد، امتیاز بیشتری دریافت خواهد کرد.

یکی دیگر از موارد جالب در Daily Word Puzzles: Superfan بخش رقابت‌های داخلی است که با توجه به کشور شما، می‌تواند به زبان شما سوالاتی را مطرح و پاسخ را هم به زبان محلی خودتان دریافت کند. البته این بخش فعلا فقط برای کشور اندونزی فعال است؛ اما به گفته سازندگان، آن‌ها در حال گسترش دادن آن هستند و از افراد داوطلب برای اضافه شدن کشورشان به بازی، استقبال می‌کنند.

Superfan

با توجه به اینکه امکان ثبت‌نام و ورود به بازی فقط از طریق اکانت فیسبوک امکان‌پذیر است، شما می‌توانید همواره با دوستان خود در فیسبوک بازی کنید و با آن‌ها رقابت داشته باشید. شما همچنین می‌توانید امتیازات و رتبه‌های خود در بخش‌های مختلف را در حساب‌کاربری فیسبوک‌تان به اشتراک بگذارید.

بازی Daily Word Puzzles: Superfan شاید از نظر ظاهری و رابط کاربری مثل Quiz Up یا Trivia Crack جذاب و گیرا نباشد؛ اما خلاقیت‌های جزئی در گیم‌پلی بازی و همچنین برخی بخش‌های آن (که هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده است)، باعث می‌شود تا کمی از هم‌ردیفان خود متمایز باشد؛ هرچند که به نظر نمی‌رسد بازی بتواند به اندازه رقیبان اصلی خود در این سبک، اعتیادآور باشد.

دانلود بازی Daily Word Puzzles: Superfan


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده