// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی بازی موبایل Epic Battle Simulator 2

بازی موبایل Epic Battle Simulator 2 یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز جنگی روی پلتفرم موبایل است.

به شخصه علاقه زیادی به بازی‌های استراتژی ندارم و بیشتر سعی می‌کنم این دسته از بازی‌ها را در آخرین اولویت خود برای سرگرم شدن بگذارم؛ اما در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ یک بازی استراتژی و شبیه‌ساز جنگی رفته‌ام که توانست نظر من را نسبت به این دسته از آثار عوض کند. بازی Epic Battle Simulator 2 شبیه‌سازی است که به خوبی دنیای جنگ و استراتژی را روی پلتفرم موبایل به تصویر می‌کشد؛ از انتخاب سربازهای مختلف گرفته تا ارتقا آن‌ها و نبردهایی سهمگین که اگر در هرکدام از آن‌ها اشتباه عمل کنید، شکست خواهید خورد.

بازی موبایل Epic Battle Simulator 2

دنیای بازی اندروید و آیفون Epic Battle Simulator از سه بخش متفاوت تشکیل شده است. اولین بخش Level نام دارد که همان مراحل بازی است. در بخش مراحل ابتدا یک محیط جنگی را مشاهده می‌کنید که در یک سمت تصویر، سربازان قرمز پوش و در سمت دیگر سربازان آبی‌ پوش قرار گرفته‌اند. شما در نقش سربازان آبی‌رنگ هستید و می‌بایست نیروهای خود را در میدان نبرد قرار دهید و سپس دکمه نبرد را بفشارید. البته برای انتخاب سرباز‌های خود، به لطف سیستم طراحی بازی، گزینه‌های متعددی در اختیار دارید که هر کدام از آن‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند؛ از سربازهای ساده گرفته تا سواره نظام و پیاده نظام‌های مختلف یا حتی سربازهای ویژه که از قدرت بالایی برخوردار هستند.

بازی موبایل Epic Battle Simulator 2

حال با توجه به سربازهای تیم قرمز و نوع آن‌ها و میزان سکه‌هایی که در اختیار دارید، می‌بایست تیم خود را بچینید و به نبرد بروید؛ برای مثال، تیم قرمز دارای سه سرباز سپر به دست و سه سربازی است که از طریق کمان‌های خود، تیم را پشتیبانی می‌کنند. حال شما می‌توانید سه سرباز سپر به دست انتخاب کنید و به جای استفاده از سربازهای کمان به دست، از سربازهایی استفاده کنید که تفنگ در دست داشته باشند و به راحتی بتوانند در پاکسازی تیم مقابل به شما کمک کنند. با پیروزی در هر نبرد و رفتن به سطح بعدی، هم حجم نبردها بیشتر می‌شود و هم اینکه سکه‌های بیشتری دریافت خواهید کرد. اگر فکر می‌کنید میدان نبرد در تمامی مراحل فقط یک محیط سبز رنگ است، باید بگویم سخت در اشتباه هستید؛ زیرا با پیشروی در مراحل بازی، در محیط‌های دیگری هم به مبارزه کردن خواهید پرداخت. 

جدای از مراحل بازی، بخش دیگری به نام Custom در بازی قرار دارد که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های آن است. به عبارتی این بخش همان بخش تمرینی بازی است که شما می‌توانید با شبیه‌سازی‌هایی که در ذهن دارید، یک نبرد را راه بیندازید و نتیجه‌ی آن را مشاهده کنید. بخش Custom بهترین بخش برای بازیکنانی است که قصد دارند ایده‌ها و استراتژی‌های مختلف جنگی خود را پیاده‌سازی کنند تا در نبردهای اصلی و نبردهای بخش آنلاین شکست نخورند. آخرین بخش بازی، بخش آنلاین یا همان چندنفره است که در ابتدا می‌بایست با حساب‌کاربری خود وارد شوید و سپس از طریق سیستم جست‌وجوی بازی، با سایر بازیکنان به مبارزه کردن بپردازید و یک نبرد نفس‌گیر را راه بیندازید.

برای دانلود تریلر به سایت آپارات مراجعه کنید

با انجام هر مبارزه (مهم نیست در کدام بخش باشد) علاوه‌ بر دریافت سکه، یک سری الماس هم دریافت خواهید کرد. الماس‌ها در بخش ارتقا بازی موبایل Epic Battle Simulator 2 به یاری شما خواهند آمد؛ جایی که تمامی سربازان بازی را می‌توانید ارتقا و قدرت آن‌ها را افزایش دهید. از طرفی به واسطه‌ی این المان‌ها می‌توانید یک سری سرباز ویژه و قوی را نیز خریداری کنید. در آخر اگر علاقه‌مند به بازی‌های شبیه‌سازی جنگی و استراتژی هستید، حتما بازی اندروید و آیفون Epic Battle Simulator 2 را تجربه کنید. این بازی به خوبی می‌تواند در اوقات فراغت و بیکاری، شما را سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی موبایل Epic Battle Simulator 2

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده