نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

کمپانی Focus Home Interactive فهرست بازی هایش در E3 2017 را رونمایی کرد

کمپانی Focus Home Interactive برنامه‌ها و فهرست بازی‌های خود در نمایشگاه E3 2017 را اعلام کرد.

کمپانی فرانسوی Focus Home Interactive از برنامه‌ها و فهرست بازی‌های خود برای نمایشگاه E3 2017 رونمایی کرد.

برنامه‌های این ناشر برای نمایشگاه E3 2017 شامل چندین نمایش در پشت درهای بسته، مصاحبه‌های انحصاری و دمو برای سه بازی Vampyr، بازی A Plague Tale: Innocence و بازی Call of Cthulhu خواهد بود.

بازی Vampyr که یک بازی نقش‌آفرینی با محوریت خون‌آشام‌ها است، توسط سازنده بازی Life is Strange یعنی استودیو DontNod ساخته می‌شود و نمایش آن یک گیم‌پلی ۴۵ دقیقه‌ای کاملا جدید خواهد بود. بازی A Plague Tale: Innocence یک بازی اکشن-ماجراجویی از استودیو Asobo است که در یک ویدیوی گیم‌پلی ۱۵ دقیقه‌ای همراه با تفسیر سازندگان به نمایش در خواهد آمد. بازی Call of Cthulhu هم یک بازی نقش‌آفرینی ترسناک از استودیو Cyanide است که نمایشی از گیم‌پلی به همراه توضیحات سازندگان خواهد داشت. مدت زمان نمایش این بازی مشخص نشده است.

کمپانی Focus Home Interactive

همچنین کمپانی Focus Home Interactive گفته است که از طریق جلسات مصاحبه رو در روی سازندگان با رسانه‌ها، اطلاعات بیشتری در مورد بازی‌های پایین به اشتراک خواهد گذاشت:

هیچ یک از بازی‌های بالا هنوز منتشر نشده‌اند و حتی اطلاعات چندانی هم از آن‌ها در دسترس نیست؛ البته به‌جز بازی The Surge که ماه گذشته منتشر شد. بنابراین احتمالا اطلاعات جدید پیرامون این بازی مربوط به بسته‌های الحاقی آن خواهد بود.

نمایشگاه E3 2017 از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۵ ژوئن (۲۳ لغایت ۲۵ خرداد) برگزار خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده