// دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

تریلر معرفی بازی پلتفرمر Unformed

استودیو Blacfire Games با انتشار تریلری، بازی پلتفرمر Unformed را معرفی و اعلام کرد که کمپین جمع‌آوری بودجه آن نیز آغاز شده است.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بلک‌فایر گیمز (Blackfire Games) پروژه جدید خود را که در سبک پلتفرمر دو‌ بعدی است، با نام Unformed معرفی کرد. به گفته سازندگان این بازی از فرهنگ چینی‌ها و آثار نویسنده H.P Lovercraft الهام گرفته است.

در ادامه می‌توانید نگاهی کلی به محتویات بازی Unformed بیاندازید:

خط داستانی بازی Unformed در دنیایی ابدی به وقوع می‌پیندد که در آن پادشاهان قدرت طلب و فرقه‌های شیطانی سراسر آن را فرا گرفته است. اما زندگی بی‌پایان عواقبی برای ساکنان شهر Huangting Valley دارد، طوری که پس از نبردی میان پادشاهان و فرقه‌های شیطانی، یکی از خدایان باستانی بیدار می‌شود و دنیای این بازی را به جهنم تبدیل می‌کند. کاربران در این بازی به عنوان شخصی که به دنبال جمع‌آوری اطلاعات پیرامون زندگی جاودانه است، بازی را آغاز می‌کنید. با دشمنان مبارزه کنید و مهارت‌های خود را ارتقا دهید و با جمع‌آوری روح‌ها، آرامش را به دنیای Huangting Valley برگردانید.

همچنین سازندگان اعلام کردند که کمپین جمع‌آوری بودجه این بازی نیز در سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) آغاز شده است و به مدت یک ماه برگزار خواهد شد تا بتواند بودجه مورد نیاز خود را از سوی طرفداران جمع‌آوری کند.

بازی Unformed قرار است تابستان سال جاری برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود و در پاییز نیز به دست کاربران ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برسد. هنوز  تاریخ دقیقی برای انتشار این بازی مشخص نشده است. کاربران پی‌سی می‌توانند پس از انتشار بازی، آن را از سه پلتفرم استیم، گود اولد گیمز و هامبل استور تهیه کنند.

استودیو بلک‌فایر گیمز همچنین اعلام کرد که بازی Unformed برای کنسول‌های دستی پلی‌استیشن ویتا، نینتندو سوییچ و نینتندو 3DS نیز در حال توسعه است، اما تاریخ انتشاری برای آن مشخص نکردند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Unformed را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده