// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

کاربران بتای محدود بازی GWENT بازی The Witcher 2 را رایگان دریافت می‌کنند

کاربران بتای محدود بازی GWENT: The Witcher Card Game، بازی The Witcher 2: Assassins of Kings‌ را به رایگان دریافت خواهند کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت رد (CD Project Red) اعلام کرد که مزایایی برای کاربران نسخه بتای بازی GWENT: The Witcher Card Game در نظر گرفته است. در همین راستا کاربرانی که در فاز بتای محدود این بازی شرکت کرده بودند، بازی The Witcher 2: Assassins of Kings‌ را روی پلتفرم GOG به طور رایگان دریافت خواهند کرد و می‌توانند دوباره آن را تجربه کنند. 

بر این اساس، کاربرانی که برای بتای محدود این بازی ثبت‌‌نام کرده‌ بودند، پستی الکترونیکی را از سوی سازندگان دریافت خواهند کرد که دارای کدی است که می‌توانند با ثبت آن در فروشگاه GOG، بازی The Witcher 2 را دانلود کنند. البته این کد تا تاریخ ۸ خردادماه (۲۹ مه) غیرفعال خواهد بود.

سال گذشته هم سازندگان امتیازی مشابه را در دسترس کاربران قرار داده بودند که طی آن بازی The Witcher Enhanced Edition به طور رایگان روی پلتفرم GOG در دسترس کاربران موردنظر قرار گرفته بود.

بازی GWENT: The Witcher Card Game از تاریخ ۳ خردادماه (۲۴ مه) وارد فاز بتای عمومی خواهد شد و کاربران ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخصی ویندوزی می‌توانند آن را تجربه کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده