نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی های اندروید برگزیده در Google Play Awards 2017

چند روز پیش اسامی برگزیدگان جوایز گوگل پلی اعلام شد و حال قصد داریم بازی‌های برتر این جوایز را معرفی کنیم.

جوایز گوگل پلی 2017 (Google Play Awards 2017) چند روز پیش برگزار و اسامی بازی‌ها و برنامه‌های برتر این فروشگاه اعلام شد. این جوایز شاخه‌های مختلفی داشت که در هریک از آن‌ها، یک اثر به عنوان «بهترین» انتخاب شده است. در این مطلب ما سراغ بازی های اندروید برتر این جوایز رفته‌ایم و هریک را به صورت خلاصه معرفی خواهیم کرد. با زومجی همراه باشید:

بازی Mushroom 11

بازی مستقل برگزیده: Mushroom 11

بازی Mushroom 11 یک بازی پلتفرمر ساخته استودیو Untame است که با قیمت ۵ دلار روی گوگل پلی و اپ استور منتشر شده است. در این بازی شاهد یک دنیای تقریبا آخرالزمانی و ویران‌شده هستیم. بازی گیم‌پلی خاص و تا حدودی عجیب دارد و در آن باید با اعمال تغییراتی روی یک جسم سبز رنگ، مراحل را پشت سر گذاشته و پازل‌ها را حل کنید. موردی که بازی Mushroom 11 را به اثری خاص تبدیل می‌کند، نوع تعامل گیمر با بازی است. در این اثر شما کنترلی روی جسم سبز رنگ ندارید و در عوض یک پاک‌کن در اختیار شما است که با استفاده از آن می‌توانید  روی جسم مذکور تغییراتی اعمال کرده و باعث شوید تا جسم به حرکت درآید. Mushroom 11 از آن دست بازی‌هایی است که توضیح گیم‌پلی و روند آن کار دشواری است و تا زمانی که خودتان بازی را تجربه نکرده‌اید، درک ایده خلاقانه بازی کار دشواری است.

بازی Mushroom 11 همچنین کنترل‌های بسیار ساده‌ای دارد و علاوه بر آن، بازی حتی گزینه‌ای هم برای افراد چپ‌دست در نظر گرفته تا همه بتوانند از این بازی نهایت لذت را ببرند. گیم‌پلی عالی، موسیقی‌های الکترونیک بسیار گوش‌نواز و طراحی‌های زیبای محیط همگی دست به دست هم داده‌اند تا Mushroom 11 بتواند جایزه بهترین بازی مستقل را در جوایز گوگل پلی ۲۰۱۷ دریافت کند.

دانلود بازی Mushroom 11

Animal Jam - Play Wild! بازی

بهترین بازی برای کودکان: Animal Jam - Play Wild!

بازی Animal Jam - Play Wild! با همراهی National Geographic و توسط استودیو وایلدورکس ساخته شده است و مخاطب هدف آن کودکان هستند. در این بازی می‌توانید جانور محبوب خودتان را انتخاب کرده و آن را با استفاده از آیتم‌های مختلف شخصی‌سازی کنید. همچنین در بازی یک لانه نیز دارید که آن هم کاملا قابل شخصی‌سازی است و می‌توانید با استفاده از رنگ‌ها یا آیتم‌های مختلف، لانه را به شکل دلخواه در بیاورید. Animal Jam - Play Wild! البته صرفا به ساخت شخصیت و شخصی‌سازی آن‌ها محدود نمی‌شود و شما این توانایی را دارید که در محیط بزرگ و سه بعدی بازی گردش کرده و با جانوران دیگر که ساخته گیمر‌ها هستند، آشنا شوید. حتی می‌توانید به مرور زمان دوست‌های مختلفی پیدا کنید و در لانه‌تان، مهمانی ترتیب داده و آن‌ها را هم دعوت کنید.

Animal Jam - Play Wild! یک بازی موبایل رایگان است که البته از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. با این حال موردی که باعث شده این بازی به اثری ارزشمند تبدیل شود، ارائه یک تجربه اجتماعی عاری از خشونت و کاملا مفرح است که باعث می‌شود کودکان در اثری شاد و سرگرم‌کننده، بتوانند با افرادی از سراسر دنیا آشنا شوند و لحظات خوبی را سپری کنند. همچنین بازی یک سری مینی‌گیم‌های جالب نیز دارد که برای به چالش کشیدن هوش و سرعت‌عمل کودکان، مناسب هستند.

دانلود بازی Animal Jam - Play Wild!

بازی WOORLD

بهترین تجربه واقعیت افزوده: WOORLD

پس از موفقیت‌های بازی Pokemon GO، آثار زیادی سعی کردند تا با ترکیب دنیای بازی‌های ویدیویی و محیط‌های واقعی، تجربه‌های واقعیت افزوده موفقی ارائه کنند. یکی از بهترین بازی‌های اینچنینی WOORLD ساخته استودیو Funomena است. این بازی که جایزه بهترین تجربه واقعیت افزوده را از گوگل پلی دریافت کرده، محیط اطراف شما را به دنیایی فانتزی تبدیل می‌کند. به این صورت که پس زمینه دنیای بازی همان محیط خانه یا جاهای دیگری است که از دوربین گوشی‌تان دیده می‌شود و بازی این محیط را با آیتم‌های رنگارنگ و فانتزی خود ترکیب کرده و اجازه می‌دهد که در این محیط فانتزی، بازی کنید.

برای مثال شما در بازی WOORLD می‌توانید اشیا یا حتی شخصیت‌های دلخواه‌تان را در محیط قرار دهید و آن را به شکلی که دوست دارید، شخصی‌سازی کنید. یا حتی زمانی که شما در دنیای واقعی در حالتی که گوشی را در دست دارید حرکت می‌کنید، در جهان بازی نیز حرکت خواهید کرد. به هر حال بازی‌هایی که دنیای بازی را با محیط واقعی اطراف ما ترکیب می‌کنند، آثاری نو و خلاقانه به حساب می‌آیند و WOORLD از دید گوگل‌پلی در حال حاضر بهترین بازی در این سبک است که می‌توانید آن را روی گوشی‌تان بازی کنید.

دانلود بازی WOORLD

بازی Hearthstone

بهترین بازی چندنفره: Hearthstone

بازی Hearthstone کمپانی بلیزارد با اینکه اثری جدید نیست، اما هنوز هم از دید گوگل‌پلی بهترین بازی چندنفره اندروید است. فرقی ندارد که هارت‌استون را روی گوشی موبایل تجربه کنید یا روی نمایشگر بزرگ رایانه‌های شخصی؛ به هر حال این بازی قادر است شما را برای ساعت‌های طولانی سرگرم کند. Hearthstone اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و یک بازی کارتی با المان‌های فانتزی است. از آن زمان تا به امروز بلیزارد با انتشار محتویات مختلف از این بازی پشتیبانی کرده و کارت‌های جدیدی را به آن افزوده است.

Hearthstone یک بازی رایگان است اما معمولا کارت‌های جدید آن به صورت پک قابل خرید با پول واقعی هستند. حتی در صورتی که پیش از این هم تجربه بازی‌های کارتی را نداشته باشید، مراحل آموزشی بازی هارت‌استون به خوبی شما را برای تجربه این بازی آماده خواهند کرد. پس از آن به تعداد زیادی کارت دسترسی خواهید داشت که می‌توانید چینش دلخواه‌تان را از بین آن‌ها انتخاب کنید و وارد رقابت با دیگر بازیکنان این بازی اعتیادآور شوید. همچنین شما می‌توانید اکانت بلیزارد خودتان را به بازی متصل کنید و بدین ترتیب حتی اگر زمانی نسخه پی‌سی بازی را نیز تجربه کردید، بتوانید به تمامی دستاورد‌هایتان دسترسی داشته باشید.

دانلود بازی Hearthstone

TRANSFORMERS: Forged to Fight بازی

بهترین بازی: TRANSFORMERS: Forged to Fight

مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) قدمتی تقریبا ۳۰ ساله و طرفداران بسیار زیادی دارد و در طی این مدت، فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و محصولات متعدد دیگری بر اساس این مجموعه محبوب ساخته و منتشر شده‌اند. یکی از این محصولات بازی موبایل TRANSFORMERS: Forged to Fight است که توسط استودیو کابام توسعه یافته و توانسته لقب بهترین بازی را هم در جوایز گوگل پلی 2017 به دست آورد.

در بازی TRANSFORMERS: Forged to Fight شما می‌توانید ربات‌های معروف سری ترنسفورمرز را کنترل کنید و در نبردهای سراسر اکشن و هیجان بازی شرکت داشته باشید. بازی از حیث شخصیت‌ها تنوع بسیار بالایی دارد و علاوه بر آن شاهد وجود یک بخش داستانی نیز در بازی هستیم. همچنین شما می‌توانید در این بازی با دیگر گیمر‌ها اتحاد تشکیل داده و در نبرد‌های جهانی شرکت کنید و قدرت تیم‌تان را به رخ رقبا بکشید. TRANSFORMERS: Forged to Fight به صورت رایگان قابل دانلود است و البته مانند اکثر بازی‌های رایگان، از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز بهره می‌برد. با این حال در مجموع شاهد یک بازی کامل و جذاب هستیم که حضور شخصیت‌های آشنا و دوست‌داشتنی سری Transformers در آن هم مزید بر علت شده تا افراد زیادی جذب این بازی شوند.

دانلود بازی TRANSFORMERS: Forged to Fight


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده