// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

بازی Middle-earth: Shadow of War برای نینتندو سوییچ عرضه نمی‌شود

استودیو Monolith Productions اعلام کرد که بازی Middle-earth: Shadow of War برای نینتندو سوییچ پورت نمی‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو مونولیث (Monolith) اعلام کرد که بازی Middle-earth: Shadow of War، دنباله بازی Shadow of Mordor، به کنسول جدید نینتندو یعنی سوییچ راه پیدا نمی‌کند.

میشل دِ پلاتر، کارگردان خلاق حاضر در استودیو مونولیث، در مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اسپات گفت:

فعلا برنامه‌ای برای نسخه سوییچ این بازی نداریم.

بر این اساس می‌توان گفت که توسعه نسخه سوییچ این بازی در آینده دور از ذهن نخواهد بود؛ اما در حال حاضر شاهد عرضه آن برای این کنسول نخواهیم بود.

هفته گذشته هم چنین اتفاقی برای بازی Destiny 2 رخ داد و استودیو بانجی (Bungie) اعلام کرد که برنامه خاصی برای نسخه سوییچ این بازی ندارد.

وقایع بازی Shadow of War در خط داستانی میان هابیت و ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد. استودیو مونولیث اعلام کرده که این‌بار جهان این بازی «غنی‌تر و پر‌محتوا» خواهد بود. همچنین در نسخه جدید شاهد سیستم قبلی Nemesis نیز خواهیم بود که روند بازی‌های متفاوتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. بازی Shadow of War در تاریخ ۳۱ مردادماه (۲۲ آگوست) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. همچنین نسخه پلی‌استیشن 4 پرو و پروژه اسکورپیو این بازی نیز تایید شده است. از طرفی چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که اخیرا شریک تجاری بازی Shadow of War شده است.

شما در صورت تمایل می‌توانید مصاحبه کامل سازندگان پیرامون ویژگی‌های این بازی همچون سیستم Nemesis را در زومجی مطالعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده