نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

نسخه جدید بازی Dragon Age در دست ساخت است

کمپانی بایوور در حال کار روی نسخه جدیدی از سری Dragon Age است و این خبر را نویسنده بازی تایید کرده است.

بایوور پس از انتشار بازی Mass Effect: Andromeda و استقبال پایین‌تر از حد انتظار گیمر‌ها و منتقدین از این اثر، اعلام کرد که قصد دارد فعلا مدتی به سری مس افکت استراحت بدهد. با این حال این استودیو دیگر بازی مطرح خود یعنی Dargon Age را فراموش نکرده و حال در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده که نسخه جدید این مجموعه در دست ساخت است. الکسیس کندی، از اعضای استودیو فیل بتر گیمز، در مصاحبه‌ای که با سایت یوروگیمر داشت، تایید کرد که وی وظیفه نویسندگی نسخه جدید سری Dragon Age را برعهده دارد و در حال نوشتن داستان این بازی است. این اولین باری است که بایوور از یک استودیو دیگر برای نوشتن داستان بازی‌هایش کمک می‌گیرد.

کندی اعلام کرد که سال گذشته توسط بایوور برای انجام این کار استخدام شده است و البته این شغل جدید، باعث نشده تا وی به دفتر بایوور در کانادا برود. بلکه کندی کارش را به صورت دورکاری از انگلیس انجام می‌دهد و از طریق ایمیل یا برنامه‌هایی مثل اسکایپ، با دیگر اعضای تیم سازنده بازی در ارتباط است. درست است که کندی ساخته شدن نسخه جدید Dragon Age را رسما تایید کرده، اما اطلاعاتی از این بازی ارائه نکرده است. وی فقط به این موضوع اشاره کرده که داستانی خاص را برای این بازی در نظر گرفته است که بی‌شباهت به کار‌های قبلی این نویسنده نبوده و حس و حالی شبیه به آن‌ها دارد.

از جمله کار‌های پیشین کندی می‌توان به کتاب Fallen London و بازی‌های Sunless Sea و Stellaris اشاره کرد. برخی طرفداران سری Dragon Age احتمال می‌دهند که نسخه جدید این مجموعه، در منطقه Tevinter Imperium جریان داشته باشد که در نسخه‌های قبلی به آن اشاره شده اما در هیچ یک از سه بازی پیشین سفری به آن نداشته‌ایم.

در پایان هم کندی اعلام کرد که تقریبا نیمی از کار نوشتن داستان نسخه جدید Dragon Age را انجام داده اما پروسه ساخت بازی حتی پس از تمام شدن نگارش داستان آن نیز ادامه خواهد داشت و این بدین معنی است که احتمالا نباید به این زودی‌ها منتظر عرضه این اثر باشیم.

نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده