نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

چارلی هانام به شایعات حضورش در نقش جیمز باند پاسخ داد

بازیگر انگلیسی فیلم‌های King Arthur: Legend of the Sword و Pacific Rim در مورد احتمال حضور خود در فیلم جیمز باند صحبت کرد.

 کم کم صحبت‌ها و همچنین شایعات در مورد فیلم بعدی مجموعه‌ی جیمز باند شروع شده است، ولی هنوز مشخص نشده که نام فیلم بعدی چه خواهد، چه زمانی بر روی پرده خواهد رفت و مهم‌ترین مسئله اینکه چه کسی ایفاگر نقش مامور 007 خواهد بود. بازیگر فیلم‌ های King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر)، Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) و نیز سریال محبوب Sons of Anarchy (فرزندان آشوب)، چارلی هانام، به شایعات حضور خود در فیلم جدید جیمز باند و در نقش مأمور 007 پاسخ داده است. با توجه به بازی‌های اخیر وی و نیز انگلیسی بودنش، حضور وی انتخاب پربیراهی برای این نقش نبوده، ولی طبق گفته‌ی خودش هنوز هیچ تماسی از طرف سازندگان فیلم دریافت نکرده است تا بتواند تصمیم‌گیری کند.   

وی این چنین گفت:

باید به دو نکته اشاره کنم: متولد انگلستانم و به طرز بی‌رحمانه‌ای با کت‌وشلوار خوش‌تیپ و جذاب می‌شوم. در واقع باید به سه نکته اشاره کنم و نکته‌ی سوم این است که تاکنون کسی برای ایفای نقش جیمز باند تماسی با من نگرفته است، پس تقریباً از این موضوع مطمئنم که این اتفاق نخواهد افتاد. 

آخرین پروژه‌ی کاری چارلی هانام همین فیلم تازه اکران‌شده و در گیشه شکست‌خورده‌ی King Arthur: Legend of the Sword گای ریچی است. از طرفی اخیراً مشخص شد که هانام به دلیل تداخل زمانی پروژه‌ها، از حضور در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) شبکه‌ HBO انصراف داده است.

Charlie-Hunnam

هنوز اطلاعاتی از فیلم جدید جیمز باند به بیرون درز نکرده است و با این تفاسیر نباید منتظر اکران بیست و پنجمین فیلم این مجموعه در تاریخی زودتر از پاییز ۲۰۱۸ باشیم. گزارشات اخیر نشان از این امر دارند که نویسندگان قدیمی فیلم جیمز باند، رابرت وید و نیل پرویس، مشغول کار بر فیلم جدید این مجموعه هستند.

پیش از این کارگردان دو فیلم قبلی مجموعه‌ی جیمز باند، Skyfall (اسکای‌فال)، Spectre (اسپکتر)، سم مندس، در سخنانی عدم حضور خود به عنوان کارگردان بعدی جیمر باند را تأیید کرده بود. چندی پیش هم نزدیک‌ترین نام برای ایفای نقش مأمور 007، تام هاردی بود و از علاقه‌ی خود به بازی در این فیلم صحبت کرده بود و اعلام کرد دوست دارد کارگردانی فیلم جدید جیمز باند را کریستوفر نولان بر عهده بگیرد. 

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده