// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

ایکس باکس وان اس در اپ آمازون هم از ویدیوهای 4K پشتیبانی می‌کند

پس از نت‌فلیکس و Hulu، ویدیوهای اپلیکیشن آمازون هم در ایکس‌باکس وان اس با رزولوشن 4K قابل پخش خواهند بود.

گرچه با کنسول ایکس‌باکس وان اس نمی‌توانید به انجام بازی در رزولوشن 4K بپردازید؛ اما در عوض قادر هستید تا به تماشای فیلم‌های 4K بنشینید. با توجه به بروزرسانی صورت گرفته اخیر، از این پس محتواهای قابل نمایش اپلیکیشن آمازون هم در این کنسول با کیفیت 4K در دسترس خواهد بود.

در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی و براساس اطلاعیه مایکروسافت، اپلیکیشن آمازون ایکس‌باکس وان پس از بروزرسانی، توانایی پشتیبانی از پخش ویدیوهای 4K را پیدا کرده است. البته این قابلیت تنها برای کنسول ایکس‌باکس وان اس فراهم شده و کنسول اصلی و اورجینال ایکس‌باکس وان شامل این پشتیبانی نمی‌شود؛ هرچند این وضعیت با توجه به عدم پشتیبانی خروجی 4K در کنسول پیشین، منطقی است.

ذکر این نکته ضروری است که تمامی ویدیوهای اپلیکیشن آمازون به شکل 4K در دسترس نیستند. در میان ویدیوهایی که چنین کیفیت تصویری را پشتیبانی می‌کنند، برخی سریال‌های ساخت آمازون مانند مجموعه Sneaky Pete، سریال The Man in the High Castle و دنباله سری تخت گاز یعنی مجموعه The Grand Tour قرار دارند.

ایکس‌باکس وان اس پیش از این، پشتیبانی ویدیوهای با کیفیت 4K را از طریق اپلیکیشن‌های نت فلیکس و Hulu در اختیار گذاشته بود. به این ترتیب، دارندگان این کنسول از این پس می‌توانند فیلم‌های موجود در اپلیکیشن آمازون را هم با این کیفیت تصویری تماشا کنند. در صورتی که این اپلیکیشن روی کنسول شما نصب باشد، بروزرسانی و افزوده شدن پشتیبانی 4K به شکل خودکار انجام می‌شود. در غیر این صورت، شما می‌توانید اپلیکیشن را به شکل رایگان از فروشگاه ایکس‌باکس دریافت کنید و برای مدت ۳۰ روز، به صورت رایگان و آزمایشی به مجموعه ویدیوهای آمازون دسترسی داشته باشید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده