نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

بازی شهرسازی Surviving Mars معرفی شد

کمپانی پارادوکس اینتراکتیو بازی Surviving Mars را معرفی کرد که در آن باید سعی کنید روی سطح مریخ شهرسازی کنید!

بازی Surviving Mars اخیرا توسط کمپانی پارادوکس اینتراکتیو معرفی شده است. سازنده این بازی استودیو Haemimont است و در این اثر، گیمر باید سعی کند روی سطح مریخ، شهر و پایگاه خود را بسازد و به مرور زمان آن را گسترش دهد. با اینکه Surviving Mars یک بازی شهرسازی است، اما تفاوت‌های زیادی با بازی‌هایی مثل سری Sim City یا بازی Cities: Skyline دارد؛ چرا که سطح مریخ مانند سطح زمین امن نیست و منابع هم در آن به وفور یافت نمی‌شود. به همین دلیل هم، بازی حس و حال آثار تلاش برای بقا را نیز در خود دارد.

طبق اعلام پارادوکس اینتراکتیو که وظیفه انتشار این بازی را بر عهده دارد، در ابتدای بازی Surviving Mars شرایط سختی را تجربه خواهید کرد؛ به طوری که هر یک از افراد شما نقشی اساسی در بازی ایفا خواهند کرد و حضور و زنده ماندن آن‌ها، حیاتی خواهد بود. به مرور که موفق به ساخت پایگاه شدید و توانستید کمی شرایط پایداری را ایجاد کنید، قادر به گسترش پایگاه و تبدیل آن به یک شهر واقعی خواهید بود؛ حتی به مرور زمان، فرزندانی متولد خواهند شد و جمعیت شهر شما افزایش خواهد یافت.

کمپانی پارادوکس پیش از این، بازی شهرسازی بسیار موفق Cities: Skyline را منتشر کرده بود و فرانک وستر، مدیر این کمپانی، اعلام کرده که موفقیت‌های Cities: Skyline باعث شده تا آن‌ها سعی کنند به سراغ بازی‌های بیش‌تری در این سبک بروند.

در پایان می‌توانید تریلر معرفی بازی Surviving Mars را که برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد، تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده