// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

شبکه پلی استیشن فردا به مدت یک ساعت از دسترس خارج خواهد شد

فردا سرورهای شبکه پلی‌استیشن به مدت یک ساعت در جهت تعمیر و رفع مشکلات این سرویس، از دسترس خارج خواهند شد.

معمولا کمپانی سونی هر از گاهی برای تعمیرات، نگهداری و عیب‌یابی شبکه پلی‌ استیشن را برای چند ساعتی از دسترس خارج می‌کند تا مشکلات مربوطه رفع شوند. حال در جریان جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، کمپانی سونی اعلام کرده است که در تاریخ دو خرداد (۲۳ می) به مدت یک ساعت شبکه پلی‌استیشن در دست تعمیر قرار می‌گیرد.

در ادامه کمپانی سونی اعلام کرده که این اتفاق برای هر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا در نظر گرفته شده است و کاربران در جریان تعمیر این شبکه می‌توانند به بازی کردن پرداخته و از اکثر برنامه‌های خود استفاده کنند. البته حساب کاربری شما باید از قبل به شبکه پلی‌استیشن متصل شده باشد. همچنین در ادامه گفته شده است که در این بازه زمانی کاربران دسترسی به مدیریت حساب کاربری خود، فروشگاه پلی‌استیشن، پلی‌استیشن موزیک و پلی‌استیشن ویدیو نخواهند داشت و بخش گیمینگ و شبکه‌های اجتماعی نیز محدود خواهند شد.

کمپانی سونی در این باره می‌گوید:

ما از رخ دادن هرگونه مزاحمت یا اذیت شدن کاربرها عذر خواهی می‌کنیم. ما در تلاش هستیم تا مطمئن شویم که خدمات پلی‌استیشن همیشه در دسترس باشند. ولی بعضی وقت‌ها مجبور هستیم شبکه پلی‌استیشن را در حالت آفلاین قرار داده تا بتوانیم یک سری تعمیرات و پیشرفت‌هایی روی این شبکه اعمال کنیم. ما شدیدا در حال کار هستیم تا مدت زمان هر تعمیر را کاهش دهیم. 

اگر حساب کاربری خود را در حالت Active as Primary قرار داده باشید، می‌توانید با بیشتر بازی‌های خود بازی کرده یا با برنامه‌های Third Party خود را در این بازه زمانی کار کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده