// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

کارت گرافیک EVGA GTX 1080 Ti Kingpin به زودی عرضه خواهد شد

کمپانی EVGA تأیید کرد که کارت گرافیک GTX 1080 Ti Kingpin به زودی عرضه می‌شود.

سرانجام کمپانی EVGA خبر ساخت کارت گرافیک GTX 1080 Ti Kingpin Edition را تأیید کرد. از هنگامی که کمپانی انویدیا کارت گرافیک GTX 1080 Ti را معرفی کرد، هواداران EVGA در پی پاسخ به این پرسش بودند که کارت GTX 1080 Ti Kingpin چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

تا چند روز قبل هیچ صحبتی در مورد این کارت مطرح نشده بود؛ تا این‌که اولین امتیاز در بنچمارک Superposition رویت شد. کسی که امتیاز را ثبت کرده، کسی نیست جز Vince Lucido ملقب به K|ngP|n که برای EVGA کار می‌کند. این امتیازات نشان‌دهنده‌ی این است که GTX 1080 Ti Kingpin قطعا به زودی معرفی خواهد شد.

EVGA GTX 1080 Ti Kingpin

هنگامی که Vince Lucido تصویر پروفایل فیس‌بوک خود را به عکسی که در ابتدای مطلب مشاهده می‌کنید، تغییر داد، این احتمال به یقین تبدیل شد. این تصویر، یک مدار چاپی اختصاصی با لوگوی K|NGP|N را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد کار ساخت این کارت به مراحل پایانی رسیده باشد.

کارت‌های گرافیک سری EVGA Kingpin برترین محصولات در رده‌ی محصولات اورکلاکینگ کارخانه‌ای این کمپانی است. کارت جدید هم با مدار ولتاژ قدرتمند و کاملا سفارشی‌شده به همراه خنک‌کننده‌ی نیتروژن مایع، هم‌پای کارت‌های گرافیک سری Hall of Fame کمپانی GALAX پیش خواهد رفت. آخرین باری که EVGA کارت گرافیکی از سری Kingpin عرضه کرد، سال ۲۰۱۵ و کارت 980Ti Kingpin بود. آن کارت گرافیک شامل مداری ۳+۱۶ فازی با جریان ۶۰۰ آمپر بود که از تراشه‌های سیلیکون دست‌چین شده‌ی ASIC با کیفیت ۷۰ تا بالای ۸۰ درصد استفاده می‌کرد.

EVGA GTX 1080 Ti Kingpin

EVGA هنوز قیمت و زمان عرضه را مشخص نکرده است. بدیهی است GTX 1080 Ti Kingpin Edition قیمتی بیشتر از کارت‌های معمولی GTX 1080 Ti و حتی بیشتر از GTX 1080 Ti FTW3 پرچمدار EVGA خواهد داشت. این کمپانی قطعا کارت‌های با کیفیت بالای ۸۰ درصد را گران‌تر از انواع ۷۰ درصدی عرضه خواهد کرد؛ به عنوان مثال، کمپانی پیش‌تر 980Ti Kingpin با ASIC هفتاد درصد را ۸۴۹ دلار و بیش از هشتاد درصد را ۱۰۴۹ دلار برچسب زده بود. انتظار می‌رود قیمت GTX 1080 Ti Kingpin نیز در همین حدود و نزدیک به کارت GTX Titan Xp باشد.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده