نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

بازی Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies به زودی برای اندروید منتشر می‌شود

کپکام اعلام کرد که بازی Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies طی ماه جاری میلادی برای اندروید منتشر می‌شود.

سری بازی‌های Ace Attorney کمپانی کپکام از جمله آثار محبوب کنسول‌های نینتندو DS و نینتندو 3DS به شمار می‌روند. بازی Apollo Justice: Ace Attorney از این سری سال گذشته برای اندروید و iOS منتشر شد و دنباله این بازی یعنی Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies هم چندی پیش برای iOS در دسترس قرار گرفت. حال در جدید‌ترین اخبار بازی موبایل، کپکام اعلام کرده که به زودی این بازی را برای اندروید نیز منتشر خواهد کرد.

کپکام هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی روی اندروید را اعلام نکرده؛ اما گفته که بازی قرار است در ماه جاری میلادی روی این پلتفرم منتشر شود. وقایع بازی Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies یک سال پس از Apollo Justice رخ می‌دهند و در آن، گیمر در نقش سه شخصیت فینیکس رایت، آپولو جاستیس و آتنا سایکس بازی می‌کند. هدف شما در این بازی اثبات بی‌گناهی موکل‌تان است؛ به طوری که در قسمت‌هایی از این اثر باید به دنبال پیدا کردن مدارک و شواهد باشید و در قسمت‌هایی هم با حضور در دادگاه، از موکل خود دفاع کنید.

Phoenix Wright: Ace Attorney - Dual Destinies اولین نسخه از این سری بود که از گرافیک‌های سه‌بعدی به جای دو بعدی استفاده کرد و در زمان انتشار با استقبال بسیار عالی منتقدین نیز روبه‌رو شد.

نظرات خود را در مورد انتشار این بازی برای اندروید با زومجی در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده