نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تی جی میلر اطلاعات جدیدی از نقش خود در فیلم Ready Player One منتشر کرد

تی جی میلر در مصاحبه خود اطلاعات جدیدی از نقش خود در فیلم بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) به اشتراک گذاشته است.

تی جی میلر یکی از محبوب‌ترین بازیگران کمدی چند سال اخیر بوده است. او بیشتر برای بازی در سریال Silicon Valley (دره سیلیکون) محصول شبکه HBO شناخته شده است. او همچنین در فیلم Deadpool (ددپول) نیز حضور داشته که نقش ویزل، دوست صمیمی وید ویلسون را در این فیلم بر عهده داشته است. میلر در فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) نیز حضور خواهد داشت. حال او قرار است در جدیدترین فیلم استیون اسپیلبرگ که Ready Player One نام دارد، به ایفای نقش بپردازد. این فیلم قرار است دارای محتوای واقعیت مجازی باشد و براساس کتابی به همین نام در دست ساخت است.

اتفاقات این کتاب در یک پادآرمان شهر در آینده رخ می‌دهد و داستان آن روی یک گروه از بازیبازهای علاقه‌مند به یک بازی هاردکور MMO با نام OASIS تمرکز دارد که پس از ورود به یک دنیای واقعیت مجازی، تلاش می‌کنند سه «Easter Egg» به جا مانده از خالقان غیر عادی آن را پیدا کنند.  اولیویا کوک، بن مندلسون، تای شرایدن، سایمون پگ، تی جی میلر و مارک رایلنس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، میلر اطلاعات جدیدی از نقش خود در این فیلم به اشتراک گذاشته است.

در مصاحبه با وب‌سایت فندنگو، میلر اطلاعات جدیدی را از نقش خود در فیلم Ready Player One منتشر کرده است. او فاش کرد که وی تنها بازیگر اصلی این فیلم است که شخصیت او در کتاب اصلی وجود ندارد و شخصیت او توسط نویسندگان فیلمنامه این فیلم خلق شده است. میلر گفت:

شخصیت من در کتاب نیست. بخش‌هایی از فیلمنامه با کتاب متفاوت است، اما من تنها شخصیت جدید آن هستم. من نقش شخصیتی به‌نام i-R0k را بازی می‌کنم و اساسا شخصیت من کمی بامزه و سرگرم کننده مثل بوبا فت (Boba Fett) است. در بازی OASIS، من بازیکن بهتری از Aech یا Daito یا هر شخص دیگری هستم. من به صراحت می‌گویم که بهترین جایزه‌بگیر هستم، اما من مستقل کار می‌کنم. همچنین تمام Sixersها برای IOI و سورنتو با بازی مندلسون، کار می‌کنند. آن‌ها به من برای هر شخصی که پیدا می‌کنم و می‌کشم هزینه بسیار بالایی پرداخت می‌کنند یا در بازی کاری می‌کند که افراد از گرسنگی بمیرند.

Ready Player One

میلر در ادامه توضیح داد که شخصیت i-Rok دارای نقاط مشترک زیادی با شخصیت بوبا فت که شخصیت محبوب میلر است، دارد. او همچنین در مورد یکی از مرموزترین شخصیت‌های منفی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) نیز صحبت کرد و گفت که چرا صداگذاری شخصیت بوبا فت کاری سختی بوده است. میلر همچنین فاش کرد که او نیز مانند بسیار دیگری از مردم و طرفداران، جرج لوکاس را در سه گانه پیش درآمد جنگ ستارگان درک نکرده است. میلر گفت:

شخصیت من در این فیلم می‌خواهد که مثل بوبا فت باشد. در واقع شباهت‌هایی وجود دارد، اما با شخصیتی که در ذهن بسیاری از طرفداران جنگ ستارگان از جمله من وجود دارد، متفاوت است. من در واقع صدای بوبا فت را تقلید می‌کنم. او در سه گانه اصلی جنگ ستارگان تنها چهار یا پنج بار صحبت کرد و جمله‌های کوتاهی را به لهجه بریتانیایی گفت، اما لوکاس در سه گانه پیش درآمد از بازیگر استرالیایی استفاده کرد و این کار او را نمی‌توانم درک کنم. با این وجود من فکر می‌کنم که شخصیتی که من در این فیلم بازی می‌کنم، بسیار سرگرم کننده است.

فیلم Ready Player One در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده