نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

ویدیوی ضبط موسیقی شروع فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

مایکل جاکینو اخیرا ویدیویی از ضبط موسیقی آغازین فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر کرده است.

مایکل جاکینو که ساخت موسیقی متن فیلم Spider-Man: Homecoming را بر عهده دارد، اخیرا ویدیویی از مراحل ضبط موسیقی متن این فیلم، در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. در این ویدیو که در صفحه رسمی او در توییتر منتشر شده است، شاهد ضبط موسیقی متن شروع این فیلم هستیم که حال و هوای موسیقی انیمیشن‌های قدیمی مرد عنکبوتی را تداعی می‌کند. جاکینو برای ساخت و ضبط این موسیقی، از موسیقی متن انیمیشن مرد عنکبوتی که در سال ۱۹۶۷ منتشر شده، الهام گرفته است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

فیلم Spider-Man: Homecoming اولین همکاری جاکینو با والت دیزنی یا مارول استودیو نیست. او پیش از این، وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) و فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) را بر عهده داشته است. علاوه بر این، جاکینو روی موسیقی متن سریال لاست (Lost)، انیمیشن The Incredibles (شگفت‌انگیزان) و فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) هم کار کرده است. او همچنین برای ساخت موسیقی متن انیمیشن Up (بالا) برنده جایزه اسکار و برای ساخت موسیقی متن انیمیشن راتاتویی (Ratatouille) برنده جایزه گرمی شده است.

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین بوده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده