// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۷

تاریخ انتشار Star Ocean: Till the End of Time برای پلی استیشن 4

کمپانی Square Enix تاریخ انتشار بازی قدیمی کنسول پلی‌استیشن 2، یعنی Star Ocean: Till the End of Time را برای پلی‌استیشن 4 اعلام کرد.

در میان اخبار بازی منتشر شده، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) تاریخ انتشار Star Ocean: Till the End of Time، بازی قدیمی کنسول پلی‌استیشن 2، را برای پلی‌استیشن 4 مشخص کرد. در این راستا بازی مذکور در تاریخ ۲ خردادماه (۲۳ مه) در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Till the End of Time سومین نسخه از سری‌ بازی‌های Star Ocean به شمار می‌رود که در سال ۲۰۰۳ میلادی برای پلی‌استیشن 2 عرضه شد. استودیو تری-اِیس (Tri-Ace) مسئولیت توسعه این بازی را بر عهده داشت. بازی Star Ocean: Till the End of Time فروردین‌ماه در ژاپن منتشر شد و حال شاهد عرضه آن در مناطق دیگر هستیم.

نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Star Ocean: Till the End of Time شامل ویژگی‌هایی همچون تروفی‌ها و پشتیبانی از سیستم Share و Remote Play می‌شود. این بازی ۲۱ دلار قیمت‌گذاری شده است و جزو یکی از گران‌ترین بازی‌هایی است که از پلی‌استیشن 2 به پلی‌استیشن 4 راه پیدا کرده است. کمپانی سونی چندی پیش دو بازی Resident Evil Code: Veronica X و Harvest Moon: Save the Homeland را هم برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرده بود.

آخرین نسخه از مجموعه Star Ocean که برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 توسعه یافته، بازی Star Ocean 5: Integrity and Faithlessness است که سال گذشته میلادی منتشر شد.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Star Ocean: Till the End of Time را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده