// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

تریلر هنگام عرضه بسته الحاقی Mass Transit بازی Cities: Skylines

کمپانی Paradox Interactive با انتشار یک تریلر هنگام عرضه، بسته الحاقی Mass Transit بازی Cities: Skylines را برای پی‌سی منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) بسته الحاقی جدید بازی شهر‌سازی Cities: Skylines را با نام Mass Transit برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر کرد. ضمن اعلام این خبر، تریلری جدید نیز به همراه تعدادی عکس منتشر شده است.

DLC جدید محتویات زیادی را به قسمت سیستم حمل و نقل بازی اضافه می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که کنترل راحت‌تری در بخش حمل و نقل شهروندان خود داشته باشند. یکی از مواردی که این بسته به Cities: Skylines اضافه می‌کند، وسایل نقلیه است که می‌توان به کشتی‌های اتومبیل‌بر، مینی‌بوس‌های برقی و مونوریل‌ها (قطار‌هایی که با ارتفاعی از سطح زمین روی ریل حرکت می‌کنند) اشاره کرد. یکی از جالب‌ترین وسایل نقلیه‌ای که با این بسته به بازی افزوده شده بالن هوایی است که کاربران می‌توانند آن را به همراه محتوای قبلی در شهر خود جایگذاری کنند.

در کنار وسایل نقلیه، این محتوا سیستم «زیر ساخت‌های حمل و نقل» را هم به بازی می‌آورد که می‌تواند برای سفر سریع‌تر شهروندان در سطح شهر تاثیرگذار باشد. این سیستم شامل تشکیل ترمینال‌ها می‌شود که شهروندان شما می‌توانند به راحتی با استفاده از آن‌ها سفر کنند.

در کنار انتشار بسته الحاقی Mass Transit، بسته موسیقی Rock City هم در دسترس قرار گرفته که به کاربران اجازه می‌دهد تا با پیش بردن بازی، از موسیقی راک لذت ببرند. این بسته شامل ۱۶ موسیقی راک قدیمی است که با قیمت ۴ دلار قابل خرید است.

محتوای دانلودی Mass Transit ماه گذشته معرفی شد و هم‌اکنون کاربران پی‌سی می‌توانند آن را با قیمت ۱۳ دلار (۱۰.۴۹ پوند انگلستان) تهیه کنند. بازی Cities Skylines آوریل گذشته برای ایکس‌باکس وان عرضه شد؛ اما سازندگان خبری از عرضه این محتوا روی ایکس‌باکس وان منتشر نکردند. اخیرا هم کمپانی پارادوکس اینتراکتیو بازی شهر‌سازی جدیدی را با نام Surviving Mars معرفی کرده است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بسته الحاقی Mass Transit را به همراه تصاویر آن مشاهده کنید.

| |

cities skylines


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده