// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تریلر بازی Tokyo 42 با محوریت بخش چند نفره

کمپانی Mode7 با انتشار تریلری جدید از بازی Tokyo 42 بخش چندنفره آن را به تصویر کشیده است.

در میان اخبار بازی، کمپانی مود7 (Mode7) با انتشار تریلری از بازی شوتر Tokyo 42، جزئیاتی از بخش چندنفره آن را به نمایش گذاشت.

ناشر بازی Tokyo 42 در قالب پست الکترونیکی نوشت:

هر کدام از بازیکنان، بازی را با ظاهری جدید و کمی مهمات آغاز می‌کند. وظیفه هر کاربر این است که وارد شلوغی‌ها شود و سپس بدون اینکه کسی او را رویت کند، کمپ خود را تاسیس کند و مهمات خود را افزایش دهد. وقتی که هویت بازیکن برملا شود، هرج و مرج آغاز خواهد شد؛ بازیکنان با سلاح‌هایی نظیر کاتانا، موشک‌انداز‌ و غیره، با یکدیگر درگیر می‌شوند و آشوبی در محیط‌های پر جمعیت برپا خواهد شد.

پنج نقشه مختلف در این بازی گنجانده شده است که شامل Tears ،Autoshow ،Looks Like A quadcopter و Market (جمعیت متراکم، مکان‌هایی برای پنهان شدن و دسترسی به مهمات) می‌شود. پنجمین نقشه HRBRT نام دارد و با فضایی باز، موقعیت‌ خوبی را برای استفاده از نارنجک‌ها، مسلسل‌ها و اسنایپر مهیا می‌کند. در ادامه می‌توانید تصاویر نقشه‌ها را مشاهده کنید.

tokyo 42

از بازی Tokyo 42 به عنوان یک اثر «شوتر جهان باز با زاویه دید ایزومتریک» یاد می‌شود که کاربران را در نسخه‌ای کوچک‌شده از شهر توکیو رها می‌کند. بازی مذکور در تاریخ ۱۰ خردادماه (۳۱ مه) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد و در تاریخ نامشخصی از جولای (تیر-مردادماه) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Tokyo 42 را تماشا کنید و نظر خود را در مورد این بازی منحصر‌به‌فرد با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده