نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

انتشار دو پوستر جدید از فیلم The Dark Tower

کمپانی سونی پیکچرز دو پوستر جدید از فیلم مورد انتظار برج تاریک (The Dark Tower) منتشر کرده است.

کمپانی سونی پیکچرز به تازگی دو پوستر از فیلم The Dark Tower منتشر کرده که محوریت آنها دو شخصیت اصلی این فیلم است. تمرکز این پوسترها مثل دو پوستری که پیش‌تر از این فیلم منتشر شده بود، روی رولاند دشاین هفت‌تیرکش با بازی ادریس البا و والتر پادیک ملقب به مرد سیاه‌پوش با بازی متیو مک کانهی، است. در این دو تصویر، مرد سیاه‌پوش را در برابر برج تاریک مشاهده می‌کنیم؛ در حالی که هفت‌تیرکش در خیابان‌های شهر نیویورک حضور دارد. مرد سیاه‌پوش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم The Dark Tower است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

The Dark Tower Poster

The Dark Tower Poster

اواسط ماه اردیبهشت، سونی سرانجام اولین تریلر فیلم The Dark Tower را منتشر کرد. تمرکز این تریلر روی شخصیت هفت‌تیرکش و مرد سیاه‌پوش بود و ضمن آن با جیک چمبرز هم بیشتر آشنا می‌شدیم. در اوایل ماه مهر گذشته بود که سونی اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی هم براساس مجموعه The Dark Tower در دست ساخت است. این سریال قرار است اقتباسی از کتاب جادوگر و شیشه (Wizard and Glass) باشد که چهارمین کتاب از مجموعه حماسی استفن کینگ است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد.

علاوه بر مک‌کانهی و البا، تام تیلور، کاترین وینیک، جکی ارل هیلی، فران کرانتس، ابی لی کرشاو، کیم کلودیا و ژوزه زونیگا، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم The Dark Tower بر عهده نیکولای آرسل است که سابقه ساخت فیلم «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affair) را در کارنامه دارد و برای این فیلم‌ نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده است.

فیلم The Dark Tower قرار است در تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده