نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۳

آرنولد شوارزنگر در فیلم Terminator 6 بازخواهد گشت

آرنولد شوارزنگر اعلام کرد که برای بازی در فیلم Terminator 6 با تهیه کنندگی جیمز کامرون، بازخواهد گشت.

فیلم ترمیناتور: پیدایش (Terminator Genisys)، آخرین فیلم Terminator (ترمیناتور) بود که در سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت. این فیلم نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای بسیار ضعیفی دریافت کرد. با وجود عملکرد نسبتا خوبی که این فیلم در گیشه داشت، اما کمپانی پارامونت ساخت دنباله آن را متوقف کرد. ماه گذشته، خبری منتشر شده مبنی بر اینکه ساخت و تولید فیلم ترمیناتور ۶ (Terminator 6) به طور کامل لغو شده است و همچنین آرنولد شوارزنگر نیز قصد بازگشت به این مجموعه را دیگر ندارد. با این حال، جیمز کامرون دوباره در سال ۲۰۱۹ حقوق مجموعه Terminator را به دست خواهد آورد .

در اوایل ماه بهمن سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کامرون در حال بازگشت به مجموعه Terminator است و احتمالا این فیلم کاملا بازسازی می‌شود و تیم میلر کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آرنولد شوارزنگر از حضور خود در فیلم Terminator 6 خبر داده است. در حاشیه جشنواره کن امسال، وب‌سایت اسکرین مصاحبه‌ای را با شوارزنگر انجام داده است. او در این مصاحبه اعلام کرد که اخیرا جیمز کامرون را ملاقات و در مورد بازگشتش در فیلم جدید این مجموعه صحبت کرده است. شوارزنگر گفت:

بازگشت به عقب یک حرکت رو به جلو است. او [کامرون] دارای ایده‌های مناسب و خوبی برای ادامه دادن این مجموعه محبوب است. من در این فیلم حضور خواهم داشت.

Terminator

شوارزنگر پیش از این بخشی از دنباله فیلم Terminator Genisys بوده است و حتی پس از لغو ساخت این فیلم، از تمایل خود برای بازگشت به این مجموعه خبر داده بود. با این حال، این برای اولین بار است که کامرون به او پیشنهاد بازگشت به این مجموعه را داده است. همچنین با توجه به صحبت‌های شوارزنگر، فیلم جدید Terminator یک بازسازی نیست و احتمالا دنباله این مجموعه است. علاوه بر فیلم Terminator، او همچنین اعلام کرد که تولید و فیلمبرداری بازسازی فیلم The Legend of Conan که در واقع ساخت آن لغو شده بود، ممکن است در طول سال ۲۰۱۷ آغاز شود.

پیش از این در ماه گذشته دیوید الیسون، تهیه کننده مجموعه Terminator، اعلام کرد که طی سال ۲۰۱۷ میلادی خبر مهمی از این مجموعه منتشر خواهد شد و این مجموعه آینده بسیار روشنی دارد. با این حال، اطلاعات بیشتری از فیلم جدید Terminator منتشر نشده است، اما طرفداران علاقه دارند که فیلم جدید این مجموعه ادامه‌ای برای دو فیلم اول آن باشد. کامرون کارگردانی دو فیلم اول Terminator را بر عهده داشته است و در سه فیلم دیگر اشخاص دیگری در این پروژه حضور داشتند که هیچکدام موفقیت دو فیلم اول را نتوانسته‌اند تکرار کنند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده