نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

Tennis World Tour، دنباله معنوی بازی Top Spin، معرفی شد

بازی تنیس Tennis World Tour به عنوان دنباله معنوی سری مشهور Top Spin معرفی شد.

اگر به بازی‌های ورزشی علاقه‌مند باشید، احتمالا با سری بازی‌های شبیه‌ساز تنیس Top Spin آشنا هستید. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بیگ‌بن و استودیو بریک‌پوینت، بازی تنیس جدیدی را با اسم Tennis World Tour معرفی کرده‌اند که دنباله معنوی سری Top Spin است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای پی‌سی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد. طبق اعلام سازنده و ناشر بازی، تعدادی از سازندگان بازی Top Spin 4، در تیم سازنده بازی Tennis World Tour حضور دارند و هدف آن‌ها خلق یک تجربه عالی و واقع‌گرایانه از تنیس است.

پیر آندره، طراح بازی، در مورد Tennis World Tour گفت:

ما سال‌ها در اندیشه ساخت یک بازی تنیس عالی به عنوان دنباله معنوی Top Spin بودیم. حال به لطف پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی رخ داده، این شانس را داریم که یک بازی تنیس بسیار واقع‌گرایانه را خلق کنیم.

بنوا کلرک، یکی از اعضای کمپانی بیگ‌بن، نیز در این مورد گفت:

ما از اینکه قادر هستیم تجربه‌ای عالی از تنیس برای علاقه‌مندان این ورزش خلق کنیم، بسیار خوشحالیم. سطح کیفی بازی و تنوع بالای محتویاتی که برای بازی در نظر گرفته شده است، باعث خواهد شد تا Tennis World Tour به یک شبیه‌ساز عالی از تنیس تبدیل شود.

هنوز اطلاعات خیلی زیادی از بازی Tennis World Tour منتشر نشده است. با این حال سازندگان تاکید کرده‌اند که هدف آن‌ها خلق تجربه‌ای کاملا واقع‌گرایانه و در اصل یک بازی شبیه‌ساز است. همچنین در این بازی شاهد حضور تنیسور‌های مطرحی چون راجر فدرر و گائل مونفیس خواهیم بود. بازی در کل ۳۰ بازیکن خواهد داشت که می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید. همچنین قرار است اطلاعات بیش‌تری از این بازی در جریان گیمزکام 2017 منتشر شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده