نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی بازی موبایل Paper.io

در بازی موبایل Paper.io باید با دیگر گیمرها رقابت کنید تا سهم بیشتری از صفحه را با کاغذهای خود بپوشانید.

اگر با سری بازی‌های io آشنایی داشته باشید، بازی موبایل Paper.io بی‌شک به یکی از بازی‌های مورد علاقه‌تان تبدیل می‌شود. در این بازی‌ها باید سهم بیشتری از صفحه را در اختیار بگیرید و هر بازی راهکار مختلفی برای این هدف ارائه می‌کند. در Paper.io روش کار ساده‌تر است. دیگر از کرم‌های عظیم‌الجثه Slither.io یا دایره‌های خورنده بازی Agar.io خبری نیست. در این بازی باید به سادگی با ساختن بلاک‌های مربعی سهم بیشتری از صفحه‌ی بازی را کسب کنید. تفاوت بزرگ Paper.io با بازی‌های موبایل مشابه که در همان وهله‌ی اول به چشم می‌آید، محدوده‌ی کوچک‌تر بازی است. این نکته باعث می‌شود رقابت بسیار نزدیک‌تر باشد و هیجان بازی به مراتب بیشتر شود.

بازی موبایل Paper.io

در بازی نه‌تنها باید حواستان به محدوده‌ی خودتان باشد، بلکه باید به مسیری که از خود به جا می‌گذارید هم توجه کنید؛ چرا که تنها راه حذف کردن رقبا عبور از روی مسیرهای آنان است. هنگامی که تصمیم گرفتید قلمروی خود را گسترش دهید، باید با دقت زیادی این کار را انجام دهید؛ به این دلیل که رقیبان شما همیشه در کمین هستند تا روی مسیر شما بروند و تمام زحماتتان را نقش بر آب کنند. چند دست که Paper.io را بازی کنید، کم‌کم با استراتژی بیشتری عمل می‌کنید و بی‌گدار به آب نمی‌زنید. بعضی اوقات دلتان می‌خواهد فقط سراغ از بین بردن قلمروی دیگران بروید؛ اما معمولا این کار مساوی است با از بین رفتن بلاک خودتان.

با توجه به درصد مساحتی که قلمروی بازیکنان روی صفحه اشغال کرده، گیمرها رتبه‌بندی می‌شوند. این رتبه‌بندی همیشه در حال تغییر است؛ چرا که کاربران همیشه در حال کسب مساحت بیشتری از صفحه هستند و خیلی‌ها هم به سرعت بلاک خود را از دست می‌‌دهند. با توجه به درصد نهایی شما و اینکه چه تعداد از دیگر بازیکنان را از صحنه‌ی روزگار محو کرده‌اید، در انتهای بازی به شما سکه داده می‌شود. با این سکه‌ها می‌توانید برای خود آواتار انتخاب کنید تا دیگر با یک شکل تصادفی وارد بازی‌ها نشوید.

بازی موبایل Paper.io

Paper.io بدون شک در همان وهله‌ی اول نظرتان را جلب خواهد کرد؛ چرا که مکانیسم بسیار ساده‌ای دارد و آن حس زیاده‌خواهی و رقابت را هم به شکلی جذاب و خواستنی ارائه می‌کند. خوب می‌شد اگر استودیوی Voodoo یک نسخه‌ی تحت وب هم برای بازی خود می‌ساخت؛ اما بازی رو صفحات موبایل هم به شکل بی‌نقصی اجرا می‌شود و در جاهایی که به اینترنت دسترسی دارید، انتخاب اولتان برای گذراندن زمان خواهد بود.

دانلود بازی Paper.io


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده