// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

بازی Avatar تا سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد

همانطور که بازی Avatar با تایید دنباله این فیلم معرفی شد، احتمالا در زمان اکران فیلم هم عرضه خواهد شد.

پس از اینکه ساخت دنباله‌ فیلم Avatar تایید شد، چندی بعد یوبی‌سافت هم دست به کار شد و بازی Avatar را معرفی کرد. اثری که تاکنون اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است، اما در جدیدترین اخبار بازی کمپانی فرانسوی اعلام کرده است که بازی تا سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

طی مصاحبه‌ای که وبسایت IGN با نماینده شرکت یوبی‌سافت در مورد این بازی داشت، اطلاعات بیشتری در مورد زمان انتشار Avatar ارائه شد. نماینده یوبی‌سافت در این باره گفت:

Avatar یکی از برندهای بزرگ و بسیار قدرتمند در دنیای سرگرمی است. نسخه اول Avatar بازی سودآوری برای ما بود و برای نسخه جدید هم ایده‌های بزرگی داریم که با یک استودیو توانمند و یک موتور قوی، آن‌ها را عملیاتی خواهیم کرد. نسخه جدید فیلم Avatar در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد، بنابراین بازی ما هم تا قبل از سال مالی ۲۰۲۱ عرضه نمی‌شود.

سال مالی ۲۰۲۱ در روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ (۳۱ مارس ۲۰۲۱) به پایان می‌رسد. این بدان معناست که بازی حداقل تا روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ (اول آوریل ۲۰۲۰) که برابر با آغاز سال مالی ۲۰۲۱ است، منتشر نخواهد شد. با توجه به اینکه تاریخ اکران فیلم Avatar 2 در ۲۸ آذر ۱۳۹۹ (۱۸ دسامبر ۲۰۲۰) است، احتمال دارد که یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 همان سال نمایشی از بازی داشته باشد و سپس در حوالی تعطیلات کریسمس بازی را عرضه کند.

اطلاعات زیادی درباره بازی و روند ساخت آن ارائه نشده است، اما می‌دانیم که بازی توسط استودیو مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) که سازنده بازی‌های The Division و South Park: The Fractured but Whole بوده است، ساخته خواهد شد و این استودیو قرار است از موتور اسنودراپ (Snowdrop) استفاده کند.

بازی Avatar برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر خواهد شد، اما فعلا مشخص نیست کدام کنسول‌ها مقصد این بازی هستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده