نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تجربه واقعیت مجازی انیمیشن Resident Evil: Vendetta برای پلی استیشن VR معرفی شد

کمپانی Panora از تجربه واقعیت مجازی انیمیشن Resident Evil: Vendetta برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR رونمایی کرد.

به تازگی کمپانی ژاپنی Panora خبر از عرضه یک تجربه واقعیت مجازی جدید برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR خبر داده که بر مبنای انیمیشن Resident Evil: Vendetta ساخته شده است. این تجربه واقعیت مجازی که «Infected Experience» نام دارد، به شما امکان زندگی در یک شهر آلوده به ویروس T را می‌دهد و حتی می‌گذارد که در چندین سکانس در نقش یک زامبی به شخصیت‌های محبوب سری Resident Evil مثل کریس ردفیلد حمله کنید.

انتظار می‌رود این تجربه واقعیت مجازی تنها چند روز پیش از انتشار این انیمیشن و در تاریخ ۲۴ می (۳ خرداد) به طور رایگان در ژاپن عرضه شود. این تجربه واقعیت مجازی قصد دارد کاربر را به واسطه قابلیت‌های واقعیت مجازی در وسط معرکه قرار دهد تا کاربر بتواند اطراف را نگاه کرده و محیط را در حالیکه در یکسری رویداد شرکت می‌کند، کاوش کند. رویکرد این تجربه واقعیت مجازی مشابه با نمونه‌های به‌کار رفته در فیلم Alien: Covenant است.

انیمیشن Resident Evil: Vendetta داستانی در جهان مشابه با بازی‌ها را روایت می‌کند و شخصیت‌های اصلی آن را کریس ردفیلد، لیان کندی و ربکا چمبرز تشکیل می‌دهند. داستان این انیمیشن وقایع میان بازی Resident Evil 6 و بازی Resident Evil 7 را به تصویر می‌کشد و کریس و لیان به ماموریتی جهت متوقف کردن Glenn Arias، یک تاجر سلاح‌های زیستی می‌روند که قصد دارد یک ویروس جدید را در شهر نیویورک پخش کند.

به نظر می‌رسد پروژه‌های واقعیت مجازی به خوبی در مجموعه Resident Evil نفوذ کرده‌اند، چرا که امکان تجربه کامل بازی Resident Evil 7 با پلی‌استیشن VR نیز وجود داشت که واکنش بسیار مثبت بازیکنان و منتقدان حاکی از موفقیت این ایده بود. در ضمن این بازی یکی از بهترین بازی‌های واقعیت مجازی محسوب می‌شود.

پلی‌استیشن VR هم به حضور قدرتمند خود در بازار ادامه داده و فروشش از مجموع فروش دو هدست آکیولس ریفت و HTC Vive بسیار بیشتر است. با این حال رشد آهسته بازار واقعیت مجازی در مورد آینده این تکنولوژی شک و تردیدهایی به وجود آورده که مسلما رونمایی از تجربه واقعیت مجازی انیمیشن Resident Evil: Vendetta می‌تواند به بهبود دیدگاه مردم کمک کند.

انیمیشن Resident Evil: Vendetta به طور محدود در تاریخ ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) اکران خواهد شد و سپس در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) برای پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر و نسخه بلوری در تاریخ ۱۸ جولای (۲۷ تیر) عرضه خواهد شد. جزئیات پیرامون نسخه غربی تجربه واقعیت مجازی این انیمیشن ترسناک هنوز رونمایی نشده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده