// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

تاریخ انتشار بازی Children of Zodiarcs مشخص شد

استودیو Cardboard Utopia با انتشار تریلری، تاریخ انتشار بازی نقش‌آفرینی و نوبتی Children of Zodiarcs را برای پلی‌استیشن 4 مشخص کرد.

امروز در میان اخبار بازی، استودیو کاردبورد یوتوپیا (Cardboard Utopia) تاریخ انتشار پروژه جدید خود یعنی Children of Zodiarcs که در سبک نقش‌ آفرینی تاکتیکی یا همان بازی نوبتی طراحی شده است، مشخص کرد. در این راستا بازی مذکور در تاریخ ۲۷ تیر ماه (۱۸ جولای) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

گیم‌پلی بازی Children of Zodiarcs در سبک نقش‌آفرینی نوبتی طراحی شده است که شباهت‌های زیادی به مکانیزم بازی‌‌هایی همچون  Tactics Ogre و Final Fantasy دارد. با این تفاوت که کاربران برای اعمال حرکات خود با دسته کارت‌ها و تاس‌ها سر و کار دارند طوری که می‌توانند با شخصی‌سازی کردن دسته کارت‌های خود حملات خود را انجام دهند و خود را احیا کنند و از طرفی با ریختن تاس شانس خود را برای حملات امتحان کنند.

در ادامه می‌توانید از جزئیات داستانی این بازی که از سوی سازنگان منتشر شده است، مشاهده کنید.

در دنیایی که امپراطوری شیطانی آن را بر سلطه گرفته است تعدادی از شورشیان جوان تصمیم می‌گیرند که دولت فاسد را به زمین بنشانند.

گروهی از دزدان حرفه‌ای که درگوشه‌  کنار شهر به دنبال شکار خود هستند، مدام در حال گریز از نگهبانان این شهر هستند و برای پناه بردن از دست نگهبانان و وحشت شهر فاسد به قسمت فقیر نشین شهر رو می‌آروند در حالی که دولت از آنها به عنوان پوچی یاد می‌کند. قهرمانان ما با حقایق تلخ خود روبرو می‌شوند و دیگر وقت رستاخیزی است، اما آنها باید هوشیار باشند چون تاحالا کسی این شهر را بدون صدمه دیدن ترک نکرده است.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Children of Zodiarcs را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد سبک‌های نوبتی با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده