// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Dusty Raging Fist برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو PD Design با انتشار توییتی به طور رسمی بازی Dusty Raging Fist را برای نینتندو سوییچ تایید کرد.

چندی پیش نام بازی Dusty Raging Fist در فهرست بازی‌های رویداد BitSummit که قرار است برای  کنسول نینتندو سوییچ به نمایش گذاشته شود، دیده شد که از این رو با انتشار ویدیو‌هایی در یوتوب احتمال می‌رفت که این بازی برای سوییچ نیز توسعه یابد. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی استودیو پی‌دی دیزاین (PD Design) به طور رسمی اعلام کرد که پروژه جدید خود یعنی Dusty Raging Fist که در سبک اکشن و سرعتی طراحی شده است، به نینتندو سوییچ راه پیدا می‌کند.

این خبر در طی توییتی از طرف سازندگان منتشر شد که در ادامه می‌توانید توییت را به همراه عکس مشاهده کنید.

تنها چند روز به نمایش دادن این بازی در مراسم بیت‌سامیت باقی مانده است ولی باز احساس می‌کنیم که بیشتر باید آن را مورد آزمایش قرار دهیم.

Dusty Raging First

بازی Dusty Raging Fist همچنین برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخص ویندوزی در حال توسعه است. اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد اینجا می‌توانید از محتویات و ویژگی‌های آن با خبر شوید که خلاصه آن به این صورت است:

بازی Dusty Raging Fist یک اثر دو‌بعدی اکشن است که در آن کاربران می‌توانند به لطف بخش همکاری چند نفره با دوستانشان هدایت سه قهرمان این بازی یعنی داستی، دارگ و کیتسون را بر عهده بگیرند و به جنگ با نیرو‌های اهریمنی که دنیای آنها را تهدید کرده است، بروند.

هنوز به قیمت بازی Dusty Raging Fist اشاره‌ای نشده است اما در ادامه می‌توانید تریلر آن را که پیش‌تر منتشر شده است، تماشا و دانلود کنید و نظرات خود را در مورد سبک این بازی با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده