// یکشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر جدیدی از بازی The Day After منتشر شد

استودیو Coconut Games با انتشار تریلر و تصاویر جدید از بازی جهان باز The Day After تاریخ عرضه نسخه Early Access آن را مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کوکونات گیمز (Coconut Games) اعلام کرد که بزودی بازی جهان باز و داستانی The Day After از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود. ضمن اعلام این مورد، سازندگان تریلر کوتاهی از این بازی منتشر کردند.

کاربران در بازی The Day After خود را در جهان بازی به نام «گری فاکس هیل» واقع در آمریکای شمالی پیدا می‌کنند. محدوده یاد شده در طی اتفاقات ناگوار به ویروسی ناشناخته آغشته شده و آن را به محدوده قرنطینه تبدیل کرده است. همانطور که کاربران بازی را پیش می‌برند با مردمی که به این ویروس آغشته شده‌اند مواجه می‌شوند و خود را در دنیایی پر از آشوب و استرس پیدا می‌کنند. تمامی تصمیماتی که در این بازی می‌گیرد در روند بازی شما تاثیر گذار خواهد بود و خط داستانی آن را تغییر می‌دهد.

بازی The Day After قرار است از طریق سیستم Early Access در تاریخ نامشخصی از سپتامبر (شهریور-مهر ماه) سال جاری در استیم منتشر شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. همچنین تعدادی عکس نیز از این بازی منتشر شده است که در انتهای مطلب می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

| |

the day after


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده