// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

ایسوس مادربرد ROG Crosshair VI Hero Wi-Fi AC را معرفی کرد

کمپانی ایسوس مادربرد جدید Crosshair VI Hero Wi-Fi AC از سری ROG را رونمایی کرد.

مادربرد ROG Crosshair VI AM4 ایسوس با یک ارتقای جزیی به شبکه‌ی بی‌سیم با استاندارد 802.11ac مجهز شد. این شبکه از فناوری MU-MIMO (چند کاربره و چند ورودی-چند خروجی) استفاده می‌کند و دارای دو باند با فرکانس‌های ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز است؛ به‌طوری که کاربران می‌توانند از حداکثر سرعت ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه استفاده کنند. علاوه بر این، در این مادربرد از کنترلر اترنت گیگابیتی Intel I211-AT و قابلیت جلوگیری از شوک الکتریکی که در مدل معمولی Crosshair VI AM4 هم وجود دارد، استفاده شده است.

ASUS Wi-Fi AC RoG Crosshair VI AM4 Ports

مدل معمولی ASUS ROG Crosshair VI در این محل یک اسلات PCIe x1 دارد که در مدل جدید برای کارت وای-فای استفاده می‌شود و به طور معمول، زیر پوشش درگاه‌های ورودی و خروجی پنهان است. برای همین است که بسیاری از کاربران نمی‌توانند آن را در تصاویر تبلیغاتی مشاهده کنند.

مدتی طولانی از عرضه‌ی یک مادربرد برای پلتفرم AMD از سوی ایسوس و از سری Republic of Gamers می‌گذرد. عرضه‌ی Ryzen مدت زیادی به طول انجامید؛ اما علاقه‌مندان باید خوشحال باشند که برند ROG برای پلتفرم ای‌ام‌دی برگشته است. انتظار می‌رود تنظیمات گیمینگ و اورکلاکینگ، در این مادربرد هم وجود داشته باشد.

ASUS Wi-Fi AC RoG Crosshair VI AM4

کمپانی Asus برند ROG را نه فقط برای گیمرها و اورکلاکرها، بلکه برای مادسازها نیز به خوبی گسترش داده است. قطعات خارجی مادربرد Crosshair VI Hero Wi-Fi AC با فناوری چاپ سه‌بعدی تهیه شده است و کاربران می‌توانند قابلیت‌ها و ظاهر آن را سفارشی‌سازی کنند. این کمپانی حتی فایل‌های سه‌بعدی آن را برای مادسازها فراهم کرده است تا در طراحی خود استفاده کنند.

ASUS Wi-Fi AC RoG Crosshair VI AM4 MB

اگر تمام ویژگی‌های مادربرد Crosshair VI Hero را بخواهیم مورد بررسی قرار دهیم، به چندین صفحه مطلب نیاز خواهیم داشت. تصویر بالا راهنمای خوبی برای نشان دادن قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص پرچمدار سوکت AM4 است.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده