نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

بازی Destiny 2 برای نینتندو سوییچ پورت نمی‌شود

استودیوی بانجی عرضه‌ی بازی Destiny 2 روی نینتندو سوییچ را بسیار واهی خواند و عنوان کرد که هیچ برنامه‌ای برای پورت بازی روی این کنسول وجود ندارد.

اخیرا از بازی Destiny 2 بصورت رسمی رونمایی شد و استودیوی بانجی در خصوص بخش‌های جدید و موارد بهبود یافته‌ی بازی صحبت‌هایی را ارائه کرد. حال و طبق آخرین اخبار بازی، بانجی در خصوص امکان پورت بازی به نینتندو سوییچ اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای آوردن بازی Destiny 2 روی کنسول نینتندو سوییچ وجود ندارد.

مارک نوزوردی، سرپرست پروژه، در صحبت‌های خود با وب‌سایت آی‌جی‌ان اعلام کرد که آنها روی پورت نینتندو سوییچ بازی Destiny 2 کار نمی‌کنند و از نظر آنها این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ به خوبی اجرا نخواهد شد. وی در این خصوص اذعان داشت:

من فکر می‌کنم که پورت بازی برای نینتندو سوییچ یک مورد واهی است زیرا بازی ما فقط آنلاین است. کنسول نینتندو سوییچ عالی است و من این کنسول را دوست دارم اما نمی‌خواهم با به کار بردن عباراتی نظیر «روی این موضوع فکر خواهیم کرد» و «شاید سال آینده» کسی را بیهوده امیدوار کنم؛ در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای سوییچ وجود ندارد.

بازی Destiny 2  بر خلاف نسخه‌ی اول مجموعه برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد و این نسخه مملو از گزینه‌های گرافیکی نظیر نرخ فریم نامحدود و رزولوشن‌های مختلف است.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۷ شهریور (هشت سپتامبر) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. بانجی یک نسخه‌ی بتا برای بازی در نظر گرفته است که در تابستان سال جاری برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد همچنین در خصوص عرضه‌ی نسخه‌ی بتا برای کاربران رایانه‌های شخصی با توجه به نامشخص بودن تاریخ عرضه‌ی آن سخنی به میان نیامده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده