نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

بازی WRC 7 معرفی شد

بازی WRC 7 برای عرضه در پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شد.

در جدیدترین اخبار بازی، امروز کمپانی Kylotonn و استودیو Bigben Interactive رسما بازی WRC 7 را برای عرضه در پاییز امسال رونمایی کردند.

این بازی جدیدترین نسخه سری WRC محسوب می‌شود که در دو سال گذشته موفق به فروش یک میلیون نسخه شده است. در بازی WRC 7 شاهد خودروهای جدیدی هستیم که قدرت و تکاپو بیشتری نسبت به گذشته دارند که نشات گرفته از تغییرات اخیر قوانین مسابقات قهرمانی رالی جهان هستند. این بازی همچنین مجهز به آیرودینامیک و سیستم هندلینگ جدید خواهد بود. بازیکنان در این بازی رالی می‌توانند در نقش رانندگان WRC فصل ۲۰۱۷ بازی کنند که حضور برخی مانند سباستین اوجیر، کریس میک و جاری ماتی لاتوالا تایید شده است.

در حالی که بازی فعلا فقط برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شده، آلن جانیو، مدیر کمپانی Kylotonn، در مصاحبه با وبسایت Red Bull اعلام کرد که سازندگان به عرضه بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز فکر می‌کنند، با این حال بایستی از پس چندین موانع فنی عبور کنند:

مانند رسم همیشگی نینتندو، این کمپانی با عرضه سوییچ هم روش‌های جدیدی برای تجربه بازی فراهم کرده که بسیار جالب هستند. ما این پلتفرم جدید را بررسی می‌کنیم تا ببینم که چگونه می‌توانیم بازیمان را با آن سازگار کنیم. هر چیزی ممکن است و احتمال عرضه بازی WRC 7 برای سوییچ هم وجود دارد اگر بتوانیم تجربه بازی را با آن هماهنگ کنیم.

از نظر فنی، این دستگاه با دیگر پلتفرم‌ها متفاوت است. یافتن جزئیات آن و احتمالاتی که فراهم کرده، هیجان انگیز است. ما انتظار غافلگیری خوبی را داریم. در زمینه کاربرد هم سوییچ مورد تقریبا جدیدی محسوب می‌شود؛ مسلما گیم‌پلی بازی نیازمند انطباق بیشتر است، اما فرصت خوبی برای تجدید نظر در مورد تجربیات رانندگی خواهد بود.

راندن یک خودروی رالی در اتوبوس مسلما جذاب خواهد بود!

همچنین در این مصاحبه آلن پشتیبانی بازی از پلی‌استیشن 4 پرو و پروژه اسکورپیو را تایید کرد، اما گفت که فعلا نقشه‌ای برای پشتیبانی از واقعیت مجازی وجود ندارد. در پایان می‌توانید تریلر رونمایی بازی را که «The Beauty and the Beast» نام دارد تماشا کنید. بازی WRC 7 پاییز امسال برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده