// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

جزئیات اولین بسته الحاقی بازی Zelda: Breath of The Wild منتشر شد

کمپانی نینتندو اطلاعاتی از اولین بسته الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild با نام Trial of the Sword را منتشر کرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو، ناشر بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild، جزئیاتی از اولین بسته الحاقی این بازی را منتشر کرد. در جریان این اطلاعات اعلام شده است که نام این بسته الحاقی Trials of The Sword بوده و یک حالت چالشی است. در واقع بسته الحاقی Trials of The Sword همان بسته الحاقی Cave Trials است که در گذشته توسط تیم سازنده معرفی شده بود. 

در جریان این چالش‌ها ۴۵ اتاق برای شما تعبیه شده است که در داخل آن‌ها شما نه زره دارید و نه اسلحه برای جنگیدن و باید معماهای این اتاق‌ها را به واسطه‌ی المان‌هایی که در محیط قرار دارند، حل کنید. پس از پشت سر گذاشتن چالش تمامی اتاق‌ها، قدرتی به نام Master Sword را در اختیار خواهید گرفت که در بخش پاورآپ‌های شما به نمایش در می‌آید. 

در ادامه گفته شده است که این بسته الحاقی، به خشی بنام Hard Mode را به بازی اضافه خواهد کرد که در جریان آن قدرت تمامی دشمنان شما در بازی افزایش خواهد یافت. جدا از این، در حالت Hard Mode امکان دارد در مناطقی دشمنان به شما حمله کنند که در گذشته خبری از آن‌ها نبود و شناسایی شما بیش از پیش ساده‌تر شده است. حال در محتویات این بسته الحاقی از بخشی به نام Hero's Path Mode نام برده شده است. ظاهرا در این بخش یک سری پرونده مربوط به پیشرفت‌های خود را در اختیار داشته که با علامت‌های سبز رنگ در نقشه علامت گذاری شده‌اند. 

کمپانی نینتندو در این باره می‌گوید: 

مسیری که در جریان بازه زمانی ۲۰۰ ساعته شما در دنیای بازی پیموده شده است، قابل ردیابی است. از این‌رو بازیکنانی که مسافت زیادی را در دنیای بازی پیموده و ساعت‌ها وقت خود را صرف گشت و گذار در محیط کرده‌اند، می‌توانند به خوبی مکان‌هایی را که رفته‌اند مشاهده کرده و به گشت و گذار در مناطق جدید بپردازید. در این میان شراین‌هایی که تا به حال مشاهده نکرده‌اید، می‌توانید پیدا کرده و به حل کردن معماهای آن‌ها بپردازید.

همچنین کمپانی نینتندو اعلام کرده است که دارندگان این بسته الحاقی می‌توانند از آیتم Travel Medallion برخوردار شوند. البته برای رسیدن به این آیتم‌ باید صندوق ویژه آن‌ را در نقشه بازی پیدا کرده تا بتوانید این آیتم ارزشمند را به دست بیاورید. به واسطه آیتم Travel Medallion می‌توانید هر کجای نقشه که خواستید، سفر کنید. البته در هر دور بازی کردن شما، تنها یکدفعه قادر به استفاده از این آیتم هستید. 

از دیگر محتویات بسته الحاقی The Master Trials می‌توان به ماسک Korosk اشاره کرد. در دنیای بازی ۹۰۰ عدد Korosk وجود دارد که با به دست آوردن آن‌ها می‌توانید Inventory خود را گسترش داده و جدای از آن اگر تمامی Koroskها را بدست بیاورید، آیتم ویژه‌ای در انتظار شما است. حال به واسطه‌ی این ماسک با نزدیک شدن به این آیتم‌ها، لرزشی را حس خواهید کرد (همانند عملکرد تبلت لینک برای معبدها).

متاسفانه تاریخ عرضه‌ای برای بسته الحاقی The Master Trials ذکر نشده است و تنها اعلام شده که این بسته الحاقی در تابستان برای کاربران نینتندو سوییچ و Wii U  قرار خواهد گرفت. در آخر گفته شده است که برای در اختیار گرفتن این بسته الحاقی، باید پکیج ۲۰ دلاری را خریداری کنید که شامل بسته الحاقی دوم بازی می‌شود که محتویات داستانی خواهد داشت. بسته الحاقی دوم بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild در تعطیلات سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده