// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶

احتمال انتشار نسخه جداگانه بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered

احتمالا به زودی قادر خواهیم بود بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered را به صورت جداگانه خریداری کنیم.

در حال حاضر بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered تنها برای خریداران نسخه Legacy بازی Call of Duty: Infinite Warfare در دسترس قرار دارد. اما گزارشی منتشر شده که نوید تغییر این شرایط را می‌دهد.

با توجه به گزارش Charlieintel، فروشگاه گیم‌فلای (GameFly) در اقدامی بازی Modern Warfare Remastered را به صورت جداگانه لیست کرده است. با توجه به تصویر منتشر شده از صفحه بازی در فروشگاه گیم‌فلای، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی احتمالا در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) و نسخه ایکس‌باکس وان نیز با یک ماه تاخیر در تاریخ ۲۰ جولای (۲۹ تیر) عرضه خواهد شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered

در صورت حقیقت داشتن این موضوع احتمالا توافق همکاری میان سونی و اکتیویژن دلیل این تاخیر یک ماهه میان عرضه بازی برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهد بود. به لطف این همکاری در حال حاضر تمامی بسته‌های الحاقی Call of Duty ابتدا و قبل از انتشار برای سایر پلتفرم‌ها برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. گیم فلای در حال حاضر صفحه مربوط به ریمستر Modern Warfare را حذف کرده است.

البته به خاطر داشته باشید که هیچ یک از این موارد هنوز تایید نشده و اکتیویژن نیز تاکنون انتشار یا عدم انتشار نسخه جداگانه Call of Duty: Modern Warfare Remastered را به طور کامل تایید یا رد نکرده است.

صفحه مخصوص بازی Modern Warfare Remastered در گیم‌فلای در حال حاضر اشاره‌ای به قیمت این محصول نکرده هرچند احتمالا شاهد قیمتی مابین ۲۰ تا ۴۰ دلار خواهیم بود. در صورت حقیقت داشتن خبر فوق باید در انتظار عرضه نسخه جداگانه Modern Warfare Remastered برای رایانه‌های شخصی نیز باشیم.

بازی Modern Warfare Remastered نسخه بازسازی شده‌ای از بازی اوریجینال Modern Warfare محصول سال ۲۰۰۷ است که در کنار بهبود‌های گرافیکی تغییراتی را در حالت چندنفره ارائه می‌دهد. از دیگر اخبار بازی، اکتیویژن در ماه مارس پک نقشه Variety را برای Modern Warfare Remastered منتشر کرده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare Remastered


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده