نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Mario Kart 8 Deluxe رکورد جدیدی را در روز اول انتشار به جا گذاشت

بازی Mario Kart 8 Deluxe توانست رکورد فروش تمامی نسخه‌های تاریخ سری ماریو را بشکند.

طبق آخرین اخبار بازی و بر اساس اعلام نینتندو، هفته‌ی گذشته مجموع فروش نسخه‌ی دیجیتالی و فیزیکی بازی Mario Kart 8 Deluxe در روز اول انتشار در امریکای شمالی به ۴۵۹ هزار نسخه رسیده است که بیشترین میزان فروش در روز اول در تاریخ این سری بوده است. بر اساس اعلام نینتندو این رکورد تا به امروز متعلق به بازی Mario Kart Wii بود که در روز نخست عرضه در سال ۲۰۰۸ میلادی موفق به فروش ۴۳۳,۹۰۰ نسخه شده بود.

علاوه بر این اعلام شد که در حدود ۴۵ درصد از کاربران نینتندو سوییچ، بازی Mario Kart 8 Deluxe را تهیه کرده‌اند که این موضوع خبر از فروش ۱.۰۲ میلیون واحدی نینتندو سوییچ در امریکا می‌دهد. پیش از این کمپانی نینتندو در خبری فروش سوییچ را در سراسر جهان بیش از ۲.۷ میلیون دستگاه اعلام کرده بود که با توجه به موارد گفته شده می‌توان نتیجه گرفت که بخش اعظمی از این فروش در امریکا بوده است. نمایش پر قدرت بازی Mario Kart 8 Deluxe واقعا قابل توجه است و این موضوع زمانی اهمیت می‌یابد که بدانیم این اثر صرفا یک پورت موفق از نسخه‌ی Wii U بازی است و به هیچ وجه یک بازی مستقل نیست.

شایان ذکر است که همچنان از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild به عنوان پرفروش‌ترین بازی کنسول نینتندو سوییچ یاد می‌شود و این بازی روی سوییچ تنها در امریکا ۹۲۵ هزار نسخه در ماه مارس فروخته است که این فروش در سراسر جهان ۲.۷۶ میلیون نسخه اعلام شده است.  


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده