نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

تخفیفات و بازی های رایگان این هفته استیم مشخص شدند

ولو از فهرست بازی‌های رایگان و تخفیفات این هفته استیم (تا ۳۱ اردیبهشت) رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی ولو اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند اول این هفته به تجربه رایگان بازی Guild of Dungeoneering در استیم بپردازند. این اثر، یک بازی نقش‌آفرینی است که عناصر بازی‌های کارتی و سیاه‌چال را با یکدیگر ترکیب می‌کند.

جدا از اینکه بازی Guild of Dungeoneering اول این هفته رایگان است، این بازی کارتی یک حالت بازی جدید به نام Trophy Trial هم دریافت می‌کند. حالت Trophy Trial که با عبارت «همه چیز یا هیچ چیز» توصیف شده است، از بازیکنان می‌خواهد که شخصیت موردنظر خود را انتخاب کنند و سپس این شخصیت را در سیاه‌چالی پر شده از باس فایت‌های بسیار سخت قرار می‌دهد. در بسته مطبوعاتی منتشر شده، Trophy Trial این‌گونه توصیف شده است:

هر بار که شخصیت شما یک باس را شکست دهد، شما یک جایزه دریافت می‌کنید و امتیازتان افزایش پیدا می‌کند و اینجا است که بازی قوانین را تغییر می‌دهد و کار را برای شما دشوار می‌کند. در این زمان، شما باید تصمیمی اتخاذ کنید: به سراغ یک باس دیگر با قوانین جدید بروید یا جایزه خود را بگیرید و به خانه بازگردید. در صورتی که شانس خود را امتحان کنید و در دست بعدی کشته شوید، همه جوایز را از دست خواهید داد. اگر با جوایز خود زنده بازگردید، وارد سالن افتخارات می‌شوید و نام شما در فهرست رتبه‌بندی بازیکنان ثبت می‌شود. رمز موفقیت در این حالت به دانستن زمان مناسب برای خروج باز می‌گردد.

بازیکنان می‌توانند بازی Guild of Dungeoneering را از امروز تا ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت) به‌رایگان تجربه کنند. در صورتیکه که قصد خرید بازی را داشته باشید، می‌توانید تا دوشنبه هفته آینده (یک خرداد) تنها با پرداخت ۶ دلار آن را خریداری کنید. در ضمن بازخورد بازیکنان و منتقدان نسبت به بازی بسیار مثبت است.

جدا از بازی Guild of Dungeoneering، استیم چندین بازی محبوب دیگر را هم تخفیف زده و از امروز تا دوشنبه می‌توانید بازی Dragon Ball Xenoverse 2 را به قیمت ۲۵ دلار خریداری کنید. کل مجموعه Call of Duty نیز ۵۰ درصد تخفیف خورده که شامل بازی Black Ops III هم می‌شود (این بازی به تازگی بسته Zombie Chronicles را دریافت کرده است) و بازی Infinite Warfare نیز به قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد. بازی The Wolf Among Us استودیو تل تیل هم تنها با ۶.۲۴ دلار به مدت محدود در حال فروش است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده