نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳

انتشار اطلاعات جدید از داستان و اتفاقات فیلم Star Wars: The Last Jedi

بخش ژاپنی لوکاس فیلم، اطلاعات جدیدی از اتفاقات و داستان فیلم مورد انتظار Star Wars: The Last Jedi منتشر کرده است.

ادامه این مطلب می‌تواند بخش‌هایی از داستان دو فیلم Star Wars: The Last Jedi و Star Wars: The Force Awakens را برای شما فاش کند.

ماه گذشته، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر و اولین پوستر رسمی فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را منتشر کرد. با این حال، تاکنون اطلاعات کمی از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس یک آگهی تبلیغاتی از فیلم Star Wars: The Last Jedi، اطلاعات جدیدی از اتفاقات این فیلم فاش شده است. بخش ژاپنی کمپانی لوکاس فیلم، آگهی تبلیغاتی جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر کرده که وب‌سایت StarWarsNewsNet آن را ترجمه کرده است. این اطلاعات ممکن است اتفاقات مهمی از این فیلم را فاش نکند؛ اما دارای یک پیچش داستانی (Plot twist) بزرگ است. طبق این اطلاعات:

به‌زودی حقیقتی تکان‌دهنده در مورد تاریخچه دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) آشکار خواهد شد.

داستان نسل جدیدی از مبارزات بین نور و تاریکی، فضیلت و شر با مرگ هان سولو در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) آغاز شد. در این کهکشان، گروه فرقه اول و نیروهای مقاومت در یک جنگ در حال مبارزه با یکدیگر هستند و نیروی ری، قهرمان داستان، اکنون بیدار شده است. زمانی که ری با لوک اسکای واکر، آخرین شوالیه جدای باقی‌مانده، ملاقات می‌کند چه اتفاقی برای این کهکشان رخ خواهد داد؟

کایلو رن پس از آن که پدرش هان سولو را کشت، کاملا به سمت تاریکی سقوط کرده است. او خود را جانشین و وارث دارث ویدر، پدربزرگش، می‌داند و اکنون بالاترین شخص اجرایی در گروه فرقه اول است. آیا او می‌تواند رهبری گروه فرقه اول را به‌دست بیاورد؟ علاوه بر این، پرنسس لیا که مادر کایلو رن است، رهبری گروه مقاومت را بر عهده دارد و همراه با پو، فین و BB-8 آماده شروع یک ماموریت و ماجراجویی جدید می‌شود.

سرانجام داستان فیلم آغاز می‌شود تا اسرارآمیزترین رازهای دنیای جنگ ستارگان به‌زودی فاش شود. کریسمس امسال منتظر افشای حقایق تکان‌دهنده‌ای از داستان‌ فیلم‌های قبلی باشید.

Star Wars: The Last Jedi

دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده