نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

بروزرسانی 1.07 بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد

بروزرسانی جدیدی برای بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شده است که تمرکز اصلی آن روی رفع مشکلات و بهبود ثبات بازی است.

طبق آخرین اخبار بازی، بروزرسانی ۱.۰۷ بازی Mass Effect: Andromeda با هدف رفع مشکلات و افزایش پایداری برای کاربران رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفته است.

با توجه به توییت مایکل گمبل (Michael Gamble)، تهیه‌کننده‌ی بازی Mass Effect: Andromeda، این آپدیت تنها رفع ایرادات بازی را به دنبال دارد و به‌طور خاص مشکل خروج از بازی (Crash) در ماموریت SOS و نقص قرارگیری رابط کاربری در وضوح 1080p را رفع می‌کند. علاوه بر این، این بروزرسانی، لباس ورزشی (Athletic outfit) را در اواسط بازی در دسترس قرار می‌دهد.  

مایکل گمبل برای افرادی که در حین انجام بروزرسانی روی پی‌سی با مشکل موجه شده‌اند دو راهکار پیشنهاد کرده است که به‌شرح زیر است:

  • راهکار اول: برنامه‌ی اوریجین (Origin) را ببندید و آن را مجددا اجرا کنید.
  • راهکار دوم: از حالت آنلاین خارج شوید، بازی را در حالت آفلاین اجرا کنید و سپس آنلاین شوید.

بازی Mass Effect: Andromeda در ماه مارس منتشر و با واکنش‌های مختلفی از سوی هواداران روبه‌رو شد. این امر موجب شد که کمپانی الکترونیک آرتز در خصوص نگرانی کاربران واکنش نشان دهد و صحبت‌هایی را پیرامون آن ارائه کند. پس از آن با انتشار گزارش دیگری مشخص شد که الکترونیک آرتز برخی از کارمندان استودیو بایوور مونترال را به دیگر استودیوها منتقل کرده است و این تصمیم آینده سری Mass Effect را دچار وقفه می‌کند. البته کمپانی EA اعلام کرد که این امر به‌دلیل تقسیم‌بندی اعضا روی پروژه‌های در دست توسعه‌ی آنها صورت گرفته و به معنای کوچک‌سازی بایوور نخواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده