نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

بروزرسانی جدید بازی Call of Duty: Heroes منتشر شد

بروزرسانی جدیدی برای بازی Call of Duty: Heroes منتشر شده است که تغییرات زیادی را برای این بازی رایگان استراتژی به همراه دارد.

با انتشار خبرهای جدید بازی Call of Duty: WWII و عرضه‌ی پنجمین بسته‌ی الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 (حاوی هشت نقشه‌ی ریمستر از نقشه‌های زامبی مجموعه) فراموش کردن بازی Call of Duty: Heroes کاملا منطقی به نظر می‌رسد. بازی Call of Duty: Heroes نام یکی از بازی‌های رایگان (Free to Play) و در سبک استراتژی مجموعه‌ی محبوب ندای وظیفه است که طبق آخرین اخبار بازی، بروزرسانی بزرگی را دریافت کرده است.

در این آپدیت جدید، حالت Prestige به بازی اضافه شده است که یکی از ویژگی‌های شناخته‌شده‌ی مجموعه‌ی ندای وظیفه از زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare محسوب می‌شود. این ویژگی، مکانیک پیشرفت شخصیت‌ها در بازی است؛ به گونه‌ای که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند با رسیدن به محدوده‌ی مشخصی از میزان Prestige به سطوح بعدی دسترسی یابد و ماحصل آن دستیابی به محتویات بیشتر برای شخصیت‌ها است.

افزایش سطح منجر به افزایش رتبه‌ی Prestige کاربر و در نهایت دریافت پاداش‌هایی نظیر Wildcards و Garrison می‌شود. Wildcards پاداشی است که افزایش آمار مربوط به شخصیت‌ها را به دنبال دارد و جوایز Garrison هم در بخش نبرد جهانی (Global Conflict) افزایش آسیب‌پذیری پایگاه‌های دشمنان را در اختیار می‌گذارد.

یکی از اصلی‌ترین تغییرات بروزرسانی اخیر، اضافه‌شدن بخش نبرد جهانی به بازی است که کنترل مناطق مشخصی از بازی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد و در آن شاهد ایستادگی ۶ بازیکن در مقابل هجوم ۱۰ الی ۳۰ بازیکن هستیم. در این بخش می‌توان سرزمین‌های بسیاری را از طریق حمله به دست آورد و با به‌کارگیری قهرمانان موجود از پایگاه‌ها دفاع کرد.

اطلاعات بیشتر در خصوص این بروزرسانی در وب‌سایت اکتیویژن منتشر شده است. بازی Call of Duty: Heroes از ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی به‌صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است. تعدادی از تصاویر مربوط به بازی در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده است.

از دیگر اخبار مربوط به مجموعه‌ی محبوب ندای وظیفه می‌توان به تاریخ انتشار بازی Call of Duty: WWII اشاره کرد که در تاریخ ۱۲ آبان (۳ نوامبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده